Gå til innhold

Lenge leve Duke Nukem (PC/X360/PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner hva du mener, men jeg mener likeså at Duke 2 og Duke 3D er det nærmeste en kommer oppfølgere til det første spillet. Forever blir så en oppfølger til Duke 3D.

Vi kan jo møtes på halvveien og kalle Duke 3D og Duke Forever løse oppfølgere, alt så at de er løst basert på det to første? ;)

Hrmgrmble. Jeg skulle jo spille DNF mens jeg hørte på et flett nytt Chinese Democracy (det siste G'n'R-albumet), da de ble annonsert ca samtidig.

Nå har jo Chinese Democracy kommet ut (for en god stund siden), så hva skal jeg da gjøre?

King Diamond kan værsågod bli frisk snart og lage et nytt album. Det begynner å bli på tide. :ermm:

Ellers har vi jo selvsagt Holyhell. De har bare ett album så langt, men det har gått på repeat her i flere uker allerede.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener, men jeg mener likeså at Duke 2 og Duke 3D er det nærmeste en kommer oppfølgere til det første spillet. Forever blir så en oppfølger til Duke 3D.

Vi kan jo møtes på halvveien og kalle Duke 3D og Duke Forever løse oppfølgere, alt så at de er løst basert på det to første? ;)

Den er jeg med på!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...