Malvado Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nesten så man sjekker værmeldinga for Helvete for å se om det er meldt snø. Og sjekker om det er noen griser som flyr. Såfremt man ikke er på Roger Waters-konsert. Og grisene fløy da på Twitter! http://bit.ly/9AF3PE George Brussard... Fulgte med på live streamingen i en stund, så ut som dette faktisk er det ferdige produktet og at siste polish blir satt nå, men desverre har jeg en bang følelse at det kanskje ikke helt lever opp til forventningene... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 DNF er fremdeles vaporware inntill butikkene har fysiske kopier på lager... Starcraft Ghost har større sjanse for å bli utgitt før DNF Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Navnet er ingen tilfeldighet og det er imponerende at denne spøken ennå er i livet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hertugen er tatt under vingene til Gearbox og 2K. <a href="http://www.spillverket.no/artikler/lenge_leve_duke_nukem/78196" title="Lenge leve Duke Nukem (PC/X360)">Les mer</a> Bare så det er sagt, han heter Duke - Det er ikke en tittel. Men hva kan en si om det her annet enn "Always bet on Duke!". Glimrende nyheter og demoen så fanfuckingtastic ut. Han heter Duke, men blir ofte omtalt om The Duke, eller Hertugen. Lever han videre eller vil han dø igjen? Dette er ikke akkurat første gang han har gjenoppstått, så jeg vil ikke ta rykter for seriøst før vi har Hertugen i butikken. De har ennå god tid til å utsette noen ganger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Han heter Duke, men blir ofte omtalt om The Duke, eller Hertugen. Det har aldri forekommet i noen av spillene i originalserien, så da frykter jeg dette er et fenomen anmeldere som ikke er helt sikre hva som er hva har satt i gang. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nesten så man sjekker værmeldinga for Helvete for å se om det er meldt snø. Litt overskyet, men fortsatt godt på plussiden ---> yr.no Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Han heter Duke, men blir ofte omtalt om The Duke, eller Hertugen. Det har aldri forekommet i noen av spillene i originalserien, så da frykter jeg dette er et fenomen anmeldere som ikke er helt sikre hva som er hva har satt i gang. Soillerne har omtalt ham som The Duke helt siden starten, og det tok for alvor at med Duke Nukem 3D. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hvorfor torturerer han en hai i artikkelbildet? Endret 4. september 2010 av Jassogitt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Soillerne har omtalt ham som The Duke helt siden starten, og det tok for alvor at med Duke Nukem 3D. Jeg snakker om den norske versjonen, "hertugen". The Duke er et "spill" på navnet hans, "hertugen" blir ikke det samme. Om han het "Hertug Nukem" derimot. Det blir galt å oversette navn. Om artikkelforfatteren her hadde omtalt han som "the Duke" ville jeg ikke reagert. Hvorfor torturerer han en hai i artikkelbildet? Fordi Dukern er så mann at han spiser hvithai til frokost. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Navnet Duke kan ikke oversettes, men tittelen Duke kan. Men er det da så nøye? Om du virkelig vil ha noen oversettelser å klage på kan du stikke innom NRK. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 HAIL TO THE KING, BABY! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Spillet er såpass omtalt at jeg er ikke det minste overasket over at noen fikk i oppgave å videreutvikle det. Alt de trenger å gjøre er å lage et middels bra skytespill, med hovedvekt på énspiller og noen Duke Nukem effekter, og spillet vil bli enkelt bli en lønnsom investering. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Skal jeg og sprette sjampisen i kveld? Jeg feiret med pils. Alkohol-feiring, er greit.. Bare husk å stoppe i tide. http://www.youtube.com/watch?v=sh6oGwOMVeY Fra spøk til alvor. Hvis dem har med shrink-gun i samme format som i sist spill, så får vi nesten garantert gøyeste multiplayer-spill på 13 år. Ingenting er så skummelt som å bli krympet til 15 cm høy, i 6-7 sekunder, hvor du deretter må ta mini-beina fatt å prøve å flykte før fienden kommer å tråkker på deg (han klarer ikke skyte deg når du er så liten). Det var ganske vansklig å flykte, med tanke på at en to meter høy person løper raskere enn deg, uansett hvor my han ler mens han kommer over for å knuse deg under støvelen. Så som oftest var redningen at en annen kjempe kom og distraherte han som krympet deg, og kanskje tilogmed ikke oppdage miniputten som gjemmer seg i kroken, lenge nok til en kan vokse seg stor nok til å holde våpen igjen. Endret 4. september 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har Gearbox laget bra spill før? Ser de har gjort noe greier med Half-Life f.eks. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Tydeligvis ingen som har fått med seg dette, men Duke Nukem Forever eksisterer i spillbar version på PAX-messen: link! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har Gearbox laget bra spill før? Ser de har gjort noe greier med Half-Life f.eks. Borderlands var deres siste spill, og det var ganske bra motatt. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Tydeligvis ingen som har fått med seg dette, men Duke Nukem Forever eksisterer i spillbar version på PAX-messen: link! Tydligvis ikke alle som leser artikkelen han kommenterer på. "Randy Pitchford, som møtte messegåere på PAX-messen i Seattle. Og få minutter etter presentasjonen startet, ble det omsider bekreftet: Duke Nukem Forever utvikles av Gearbox. Heldige messegåere fikk til og med spille en fyldig demo av spillet, dog, angivelig bestående av hva 3D Realms skapte før de gikk dunken." Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Tydeligvis ingen som har fått med seg dette, men Duke Nukem Forever eksisterer i spillbar version på PAX-messen: link! Tydligvis ikke alle som leser artikkelen han kommenterer på. "Randy Pitchford, som møtte messegåere på PAX-messen i Seattle. Og få minutter etter presentasjonen startet, ble det omsider bekreftet: Duke Nukem Forever utvikles av Gearbox. Heldige messegåere fikk til og med spille en fyldig demo av spillet, dog, angivelig bestående av hva 3D Realms skapte før de gikk dunken." Antageligvis ikke meg du mener siden jeg har lest denne og lignende artikler, men har lagt merke til at ingen av de spillsidene jeg er innom inkludert Engadget har lagt opp video av dette! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Bare jeg som er drittlei av å høre om Duke Nukem? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Spillet er såpass omtalt at jeg er ikke det minste overasket over at noen fikk i oppgave å videreutvikle det. Alt de trenger å gjøre er å lage et middels bra skytespill, med hovedvekt på énspiller og noen Duke Nukem effekter, og spillet vil bli enkelt bli en lønnsom investering. Jeg vil først og fremst ha singleplayer, men de må ikke droppe multiplayer heller. Det var noe av det morsomste med Duke 3D. Har ikke spilt de første spillene noe særlig, men de er plattformspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg