The Stig Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hertugen er tatt under vingene til Gearbox og 2K. Les mer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 hehe.. hmm.. Hva skal man si!? Det skal jo definitivt prøves, så sant det ikke får total-slakt.. Mest for nostalgiens skyld, men det er en del år siden jeg sluttet å holde pusten ja.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) 3D Realms har jo også jobbet med spillet "en stund" tross alt. Jeg husker enda screenshots fra Quake 3 engine DNF i 1999. Endret 3. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Problemet med Duke Nukem er at alle har så skyhøye forventninger at de kommer til å bli skuffet. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nah. Tror de aller fleste ser på spillet som en stor spøk nå, og blir heller hyggelig overrasket. Må jo spilles uasnett hvis det kommer ut noengang. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Escapist har kommet ut med en Zero Punctation her for de som er interreserte. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Spillet som ikke ville død har gjenoppstått! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=720 Her er screens fra alle de forskjellige enginene DNF har vært gjennom..fra Quake2 til Unreal 3 engine. Det kom gjerne en 2 siders artikkel i PC GamerUK med noen brand new screens "Look how awesome duke looks in quake 3 engine!" Også ble det helt stille igjen noen år før det poppa opp screens fra en nyere engine. Endret 3. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Problemet med Duke Nukem er at alle har så skyhøye forventninger at de kommer til å bli skuffet. Men det finnes et alltids lite glimmer av håp om at kanskje Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hertugen er tatt under vingene til Gearbox og 2K. <a href="http://www.spillverket.no/artikler/lenge_leve_duke_nukem/78196" title="Lenge leve Duke Nukem (PC/X360)">Les mer</a> Bare så det er sagt, han heter Duke - Det er ikke en tittel. Men hva kan en si om det her annet enn "Always bet on Duke!". Glimrende nyheter og demoen så fanfuckingtastic ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Nah. Tror de aller fleste ser på spillet som en stor spøk nå, og blir heller hyggelig overrasket. Må jo spilles uasnett hvis det kommer ut noengang. Folk som ser på flaggskipspillet til 3D Realms, en glimrende utvikler - dog klumsete, som en spøk må være bra tette i hodet. Godt mulig spillet ikke dekker alle forventninger, men en spøk? Narr meg ikke til å le. edit: Dobbelpost :--------------------------------------------------------((( Endret 3. september 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det så skikkelig awesome ut i E3-traileren i 2001 også http://www.youtube.com/watch?v=TDlB2P1leRM Forholder meg skeptisk til jeg ser gameplay. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er et opptak av en stream hvor de filmet at mange spilte en demo av spillet. Det så utrolig kult ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jepp, det er visst en demo av det 3d realms holdt på med like før de la inn årene. Tabben til 3DR var at det alltid kom en nyere og kulere 3d engine, så istedet for å bare gi ut spillet som det var i Q3-engine, droppa de hele greia og begynte å gjøre alt på nytt i den nyeste feteste engine..også kom enda en ny..osv. Tilslutt var de bare en parodi av seg selv omtrent. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jepp, det er visst en demo av det 3d realms holdt på med like før de la inn årene. Tabben til 3DR var at det alltid kom en nyere og kulere 3d engine, så istedet for å bare gi ut spillet som det var i Q3-engine, droppa de hele greia og begynte å gjøre alt på nytt i den nyeste feteste engine..også kom enda en ny..osv. Tilslutt var de bare en parodi av seg selv omtrent. Joda, men så ser grafikken helt sinnssyk ut også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Skal jeg og sprette sjampisen i kveld? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er litt sånn at jeg nekter å tro at spillet faktisk eksisterer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nesten så man sjekker værmeldinga for Helvete for å se om det er meldt snø. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nesten så man sjekker værmeldinga for Helvete for å se om det er meldt snø. Og sjekker om det er noen griser som flyr. Såfremt man ikke er på Roger Waters-konsert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Skal jeg og sprette sjampisen i kveld? Jeg feiret med pils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg