xcitu Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hvis jeg har postet feil så beklager jeg, fant denne forumdelen til å være "best". Mitt problem: Jeg begynte i jobb(min første) på ICA Maxi for ca 2-3 uker siden, hvor huden på hendene mine blir veldig tørr grunnet at 80% av varene kommer i pappesker. Forigårs ble jeg møtt med problemet at huden min sprekker. Foreløpig er det bare de små "finger-leddene" som sprekker. Hittil er begge ledd på langfinger sprukket og jeg ser flere som er på vei. Løsning? Fikk tips om at jeg kunne bruke arbeidshansker, har du noen gode å anbefale? Hvis jeg skaffer hansker så er de nødt til å være gode å bruke, luftige, tynne men solide, altså av god kvalitet. PS: Får ikke arbeidshansker(annet enn engangshansker til skitten arbeid) på jobb men har ikke noe problem med å kjøpe selv. Hvilke andre mulige løsninger er det? Endret 3. september 2010 av xcitu Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Bruk Spenol. Endret 4. september 2010 av DaMole Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er du allergisk mot papir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå