Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg kjører Windows 7, og har nettopp foretatt en to timer lang disksjekk. Jeg har også utført systemgjenoppretting, fire dager tilbake, da jeg ikke hadde dette problemet i det hele tatt. MSN, aka Windows Live Messenger, fungerer ikke lenger. Jeg tror det kjører, men hele programvinduet er borte, og når jeg prøver å få det fram, kjører timeglasset en liten stund, forvsvinner, og ingenting skjer. Dette gjaldt flere programmer som Itunes og Windows Live Mail, og operativsystemet fortalte meg at disken var skadet. Alt dette skjedde i dag, når jeg slo på maskinen, mens alt fungerte helt fint i går. Ingen programmer ble lastet ned eller noe som helst. Jeg brukte maskinen helt normalt, slo den av, og plutselig er alt herpa neste morgen. Jeg tenkte på å avinstallere programmet, men det er jo ikke synlig i oversikten over installerte programmer, fordi det er en del av OS. Jeg prøvde også å laste ned programmet og installere det på nytt, men ingenting skjer. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Prøvde nettopp å installere den nye betaen, og klarte å få en feilmelding ut av MSN. Den fortalte meg at msn hadde sluttet å fungere, og at følgende filer bidra til problemet: C:\Users\Marius\AppData\Local\Temp\WER82C2.tmp.WERInternalMetadata.xml C:\Users\Marius\AppData\Local\Temp\WER9AC0.tmp.appcompat.txt C:\Users\Marius\AppData\Local\Temp\WER9BEA.tmp.hdmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå