Diskutant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hva er forskjellene på adobe lightroom, -photoshop, og -elements? jeg vet at elements er til en viss forstand elendig for mitt bruk, men likevel, kan noen liste opp de aller største forskjellene på disse tre? Lenke til kommentar
se# Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Det er så lenge siden jeg har brukt Elements at jeg ikke har stort å bidra med utover at det finnes masse info om det på nettet hvis du søker litt, sjekk for eksmepel denne artikkelen. Edit: Så ikke det stod Lightroom også, LR har mindre editeringsmuligheter enn PS, men er sterkt på justeringer utenom ren pikselmanipulasjon. Veldig mange vil være bedre tjent med LR enn PS så lenge det er snakk om rent foto-bruk, eller LR + Elements. Endret 3. september 2010 av se# Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 takker, men jeg har googlet.. derfor spør jeg her =) igjen, takk! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) CS har "fulle" redigeringsmuligheter. Elements har en del av redigeringsmulighetene fra CS. Lightroom har bildedatabase, organisering og workflow, samt en del fotorelaterte redigeringsmuligheter. Den "fulle" løsningen er å kjøpe LR til bildedatabase og lett redigering, pluss CS for de bildene som krever "tung" redigering. ..Og alle tre har samme RAW-converter. Endret 3. september 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 ok. har elements like 'dårlig' curves-verktøy som 'alle' sier? og kan PSE brukes til HDR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå