Gå til innhold

Hjelp! er dette en Bra Bærbar PC for gaming?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger hjelp om å finne ut om denne Bærbar PC fra komplett.no duger til spill.

Her er PC: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597931&view=detailed#ProductTabs

Jeg vil at PC skal greie å kjøre Call of duty 6, battlefield bad company 2 og det nye call of duty black ops uten problemer. jeg vil at PC kan kjøre disse spillene på max grafikk eller medium grafikk.

PC koster litt over 8k, og det er den summen jeg har tenkt å bruke på bærbar PC.

Bare kom med forslag om en bedre PC, hvis dere vet om en bedre PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pc-en her ser generelt bra ut, det eneste jeg ikke er hundre prosent sikker på er hvor godt det skjermkortet er! Så du burde lage en ekstern tråd om det. Ellers gjør denne pc-en det overall godt på alle områder, dessuten har jeg og mange kompiser gode erfaringer med Asus for å være stabil, holdbar & Robust :)

Lenke til kommentar

Denne modellen bør klare å kjøre nye titler på medium grafikk.

Modeller med HD 5850 m/GDDR5 memory vil klare de fleste titler på max mens HD 5870 er det beste valget.

Jeg veit at denne ligger noe over grensa du har satt men den er det beste valget hvis man vil ha en sterk bærbar til spill.

ASUS G73JH 17.3" HD+ Radeon HD5870, Core i5-450, 4GB RAM, 500GB HDD, DVD±RW,webcam, BT,W7 Home 64-bit, pris 10995kr.

Eller så har MSI 2 modeller, GX640 m/HD 5850(9400kr), eller GX740 m/HD 5870(CDON har faktisk denne til 9400kr).

Ulempen med disse MSI modellene er at de blir varme og støyer en god del. De er vel egentlig litt dårlig designet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...