Acthung baby Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Yo! Fant ut igår at DC Comics og Warner Bros har tenkt å lage en Tv serie av The Sandman. Personlig syns jeg en tv serie er ett bedre format for en sånn historie som The Sandman er, enn for eksempel en film eller film serie Noen andre som har noen tanker om dette. Hva ville dere hatt? En Tv serie, eller en Film eller tre? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fortelling messig synes jeg at TV er alltid det rette medium å benytte. Å klemme inn en såpass fortelling i et 2-3 timers film blir for lite. Men om dette blir bra er litt for tidlig å si, men jeg håper de ikke sparer på penger i dette projektet. The Sandman fortjener å bli kvalitets behandlet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 joda med tanke på at de har jobbe med dette siden 90tallet så må det jo bli bra , var jo en film til og begyne med da ... kan jo lese mere her http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sandman_(Vertigo) langt nede under adaptions to other media nå er jo neil rimelig hard på at hvist han ikke synes det er bra nokk kommer det ikke til og skje , han har heller ingen grunn til og bli en sell out da han har nokk av andre ben og stå på når det kommer til og tjene penger , så når ( les :hvist ) den kommer så blir det bra . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå