Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig bra, DraZeN!

Ikke bry deg om alle de negative reaksjonene, de er bare selvhøytidelige fjortisnerder.

 

 

Endelig en som forstår seg på kunst , vet ikke om noen av dere har sett mine tidligere modder , elg mod og katte mod , men jeg kan opplyse at snart kommer sko mod :p

Lenke til kommentar
waste of time å poste sånne saker da... lime en bamse til kabinettet... jaja :roll:

 

Tja, det er ikke noe værre enn "se min casemod jeg har kjøpt ei sidedør med vindu og brukt 600 spenn på katoder. Som siste finnes har jeg kjøpt en etch og klistra på vinduet".

 

Da svarer alle "oi så stilig" ;)

 

Nelt enig der. Hvis man leser gjennom "casemod"-postene på dette forumet så finner man fort ut at denne "modden" er dobbelt så kreativ i forhold til de andre plexiglass-og-katode-modene !! :p

 

We've all been Chieftech-whores!

Lenke til kommentar

Mest geniale moden jeg har sett på lenge, less _is_ more!

Det kreves faktisk en ganske kreativ hjerne for å finne på noe som dette.

 

:woot:

 

(btw så er det litt rippoff av min elg-mod(som jeg aldri har publisert), men jeg mangla noe som du tydligvis har mestret perfekt(limet))

 

Så var det opp til Level 2 i The Casemod Game :D

Lenke til kommentar
waste of time å poste sånne saker da... lime en bamse til kabinettet... jaja :roll:

 

Tja, det er ikke noe værre enn "se min casemod jeg har kjøpt ei sidedør med vindu og brukt 600 spenn på katoder. Som siste finnes har jeg kjøpt en etch og klistra på vinduet".

 

Da svarer alle "oi så stilig" ;)

 

Nelt enig der. Hvis man leser gjennom "casemod"-postene på dette forumet så finner man fort ut at denne "modden" er dobbelt så kreativ i forhold til de andre plexiglass-og-katode-modene !! :p

 

We've all been Chieftech-whores!

 

 

Endelig en som forstår pointet , ikke bare et chieftec med vindu og katoder, men aper elger katter , dra med alt som kan brukes! om så teip masse cd plater fast i siden på kabinette :D

Lenke til kommentar
waste of time å poste sånne saker da... lime en bamse til kabinettet... jaja :roll:

 

Tja, det er ikke noe værre enn "se min casemod jeg har kjøpt ei sidedør med vindu og brukt 600 spenn på katoder. Som siste finnes har jeg kjøpt en etch og klistra på vinduet".

 

Da svarer alle "oi så stilig" ;)

 

Nelt enig der. Hvis man leser gjennom "casemod"-postene på dette forumet så finner man fort ut at denne "modden" er dobbelt så kreativ i forhold til de andre plexiglass-og-katode-modene !! :p

 

We've all been Chieftech-whores!

 

 

Endelig en som forstår pointet , ikke bare et chieftec med vindu og katoder, men aper elger katter , dra med alt som kan brukes! om så teip masse cd plater fast i siden på kabinette :D

 

detta tok jo helt av da :lol: jeg har lest "sko-mod, elg-mod, bjørne-mod" osv i samme tråden.. hahahah

Lenke til kommentar

Ser at mange klager på denne mod'en, og påstår at det ikke er en mod.

 

Der må jeg rette litt på dere, for hva er egentlig en mod?

 

Case modding er jo ikke annet enn en forkortelse av case modification.

Så lenge gutten har forandret/modifisert kabinettet sitt, så klasifiseres det som en mod.

 

Tror bare mange av dere er missunelige fordi han har finere kosedyr enn det dere har.

 

Og helt til slutt, en idè til en "dagen derpå" mod, spy på kabinettet, og forsegl det med klar lakk. tøft eller hva? hirr hirr

Lenke til kommentar
pah, jeg skal slå dere alle, skal lime meg selv fast på kabinettet mitt så jeg må gå rundt med ett lian li pc75 på rumpa i all evighet.

hvis ikke DET er en bra mod vet ikke jeg..

(kansje blir litt vanskelig å skaffe bukse som passer da, men men)

 

Det må da uten tvil bli den styggeste modden ever..... ROFL

 

Hvis du da ikke monterer LED's i øynene, og viftestyring nedentil :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...