Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Missforstod jeg, eller limte du to bamser fast til kabinettet?

Ser ut som han gjorde det.. var litt sånn merkelig.. men tøft..

Apemod.. jaja... noen vet å bruke tiden godt!!! :lol::lol::lol: Eg pøver no å finne ut hva en rar lilla ting er inni mitt Chiftec Dragon!!!

Lenke til kommentar

WOOOW!! fantastisk. Noen som vil se min lampe-mod eller kanskje telefon-modden min eller volkswagen 93 model golf-modden min!!! Må bare hente lim-tuba!!!! Det der er ikke noen mod. det eneste du har gjprt er å sette noe søppel oppå kabinettet ditt :roll: Er ikke grenser for hva man kan sette oppå kabinettet og vasnklig er det ikke.. plzz spar oss!!!

Lenke til kommentar
WOOOW!! fantastisk. Noen som vil se min lampe-mod eller kanskje telefon-modden min eller volkswagen 93 model golf-modden min!!! Må bare hente lim-tuba!!!! Det der er ikke noen mod. det eneste du har gjprt er å sette noe søppel oppå kabinettet ditt :roll: Er ikke grenser for hva man kan sette oppå kabinettet og vasnklig er det ikke.. plzz spar oss!!!

Søppel...SØPPEL!!!!!! Den apa med rosa på fikk jeg da jeg var 4 år og tok danskebåten , etter det ble den kalt lillebror av meg , var lissom lillebroren min da jeg bare hadde 2 eldre søster , en jeg lissom kunne messe med . Jaja , jeg har jo et helt annet forhold til kosedyr nå , men IKKE kall det søppel , det er faktisk givende for mange barn å ha kosedyr!

Lenke til kommentar
Har nettopp laget meg en musmatte mod... Eg har enkelt og greit plassert musematten i hånden lagt den forsiktig ned på kabinettet mitt og vips en musmatte mod... Og ikke minst bossmodden til kammeraten min... :lol::lol::lol:

Bilder? :woot:

:wink:

:woot:

Har ikke digi kameraet mitt her akkuratt nå.. :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...