DraZeN Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Bare en liten apemodd![/i] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Missforstod jeg, eller limte du to bamser fast til kabinettet? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Missforstod jeg, eller limte du to bamser fast til kabinettet? Ser ut som han gjorde det.. var litt sånn merkelig.. men tøft.. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 jeg synest det var kult. Lurer på om jeg skal lage en giraff mod. Vant mange giraffer på tivoli for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 waste of time å poste sånne saker da... lime en bamse til kabinettet... jaja Lenke til kommentar
dj_aLek Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Missforstod jeg, eller limte du to bamser fast til kabinettet? Ser ut som han gjorde det.. var litt sånn merkelig.. men tøft.. Apemod.. jaja... noen vet å bruke tiden godt!!! Eg pøver no å finne ut hva en rar lilla ting er inni mitt Chiftec Dragon!!! Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 WOOOW!! fantastisk. Noen som vil se min lampe-mod eller kanskje telefon-modden min eller volkswagen 93 model golf-modden min!!! Må bare hente lim-tuba!!!! Det der er ikke noen mod. det eneste du har gjprt er å sette noe søppel oppå kabinettet ditt Er ikke grenser for hva man kan sette oppå kabinettet og vasnklig er det ikke.. plzz spar oss!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 La nå gutten få poste detta, om dere ikke liker denne "mod'en" så bare drit i å svar. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 WOOOW!! fantastisk. Noen som vil se min lampe-mod eller kanskje telefon-modden min eller volkswagen 93 model golf-modden min!!! Må bare hente lim-tuba!!!! Det der er ikke noen mod. det eneste du har gjprt er å sette noe søppel oppå kabinettet ditt Er ikke grenser for hva man kan sette oppå kabinettet og vasnklig er det ikke.. plzz spar oss!!! Søppel...SØPPEL!!!!!! Den apa med rosa på fikk jeg da jeg var 4 år og tok danskebåten , etter det ble den kalt lillebror av meg , var lissom lillebroren min da jeg bare hadde 2 eldre søster , en jeg lissom kunne messe med . Jaja , jeg har jo et helt annet forhold til kosedyr nå , men IKKE kall det søppel , det er faktisk givende for mange barn å ha kosedyr! Lenke til kommentar
dj_aLek Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har nettopp laget meg en musmatte mod... Eg har enkelt og greit plassert musematten i hånden lagt den forsiktig ned på kabinettet mitt og vips en musmatte mod... Og ikke minst bossmodden til kammeraten min... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har nettopp laget meg en musmatte mod... Eg har enkelt og greit plassert musematten i hånden lagt den forsiktig ned på kabinettet mitt og vips en musmatte mod... Og ikke minst bossmodden til kammeraten min... Bilder? :wink: Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 heh også sjekk ut den nye "åpent kabinett" mod'en min da, jeg fjerna det øverste 5 1/4 dekselet, og vips, en mod ja! nei fysj nå er vi slemme... jeg syns apa var kul jeg, men ikke noen mod... Lenke til kommentar
dj_aLek Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har nettopp laget meg en musmatte mod... Eg har enkelt og greit plassert musematten i hånden lagt den forsiktig ned på kabinettet mitt og vips en musmatte mod... Og ikke minst bossmodden til kammeraten min... Bilder? :wink: Har ikke digi kameraet mitt her akkuratt nå.. :-? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har en slik mod på kabinettet mitt. Har et brannslukkingsapparat-skilt foran på topplokket. Det er perfekt til å legge coverløse cd'er oppå :wink: Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 kult at folk tar denne modden særiøst. Og ikke minst at de blir sinte. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 hadde vært bedre om du bygde hele pcen inni en utstoppa ape, det der ser jo ut som helvete selv, to stygge aper limt på pcen? btw, slenger snart ut bilder av min Chieftec + Vapo PE mod Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Det der var jo en rå "mod" da, morsom i hvert fall, veldig original og. Og til alle som klager over at dette ikke er en mod, jeg er ganske sikker på at dette var ment som en spøk. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hva med "oppspist bigmac meny" modden min da? Når jeg leste topicen, så presterte jeg å tro at det sto: "Min applemod", og når jeg så kjiiptekken, så begynte jeg å lure litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå