Edit00r Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei alle sammen! Her er greia: Jeg er 14 år og har veldig lyst til å bli sterk og ha en god kondis. Dette er aboslutt ikke lett å gjøre, ettersom jeg ikke finner noe bra treningsprogram. F.eks armhevinger og sit-up's er ganske greit. Målet mitt er å bli like sterk som min egen kroppsvekt (til nå kan jeg bare ta 15 armhevinger) og få en utholdenhet som er god. Håper også å få det vist på det visuelle nivået. Håper på seriøse tips fra erfarne folk. Viktig: Jeg kan ikke jogge, har hatt litt problemer med magen. Så jeg skal begynne å sykle istedenfor. ;D Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) F.eks armhevinger og sit-up's er ganske greit. Målet mitt er å bli like sterk som min egen kroppsvekt Hva vil det si? At du klarer å ta en pull-up? (Det er når du henger i en stang, og drar kroppen opp) Uansett, armhevninger og diverse mageøvelser er en bra start. Rygg bør vel også være med. Søk litt rundt på google, finner mange gode artikler der Angående utholdenhet er vel svømming, løping og sykling bra. Endret 3. september 2010 av Sammy-Lee Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Takk takk, det jeg mente med at armehevinger og sit-ups er greit var at det lar seg lett gjøre. Jeg har ikke tilgang til så mye ting skjønner du. =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå