Gå til innhold

Flere enn meg som misunner PS3-eiere for tiden.

NgZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har både PS3 og XBox 360 (og Wii) og ingen av dem er verken hacket, flashet eller loddet :p På PS3 har jeg kjøpt de få ekslusive spillene som har fanget interessen min (Uncharted 1 og 2, samt God of War 1-3 og Killzone 2). Samtlige multiplattformspill har jeg på Xboxen. 360-kontrollen >>> PS3 Dual-Shock ^^

Mulig at grunnen til at det visstnok er lavere andel piratkopiering på PS3 (noe argumenter her i tråden tilsier) kan være at det faktisk ikke er (eller ihvertfall var) så jævla mange spill til PS3 folk gidder å piratkopiere sammenlighnet med 360'en? For om jeg ikke her helt på jordet her nå så er det vel et noe større utvalg av spill til 360 enn til PS3, både når det kommer til store titler (som f.eks Mass Effect og Gears of War) og jevnt over hele fjøla?

Angående forskjellig bruk av konsollene (casual, hardcore) har jeg lagt merke til at de fleste av vennene min som kun eier en PS3 bruker den for det meste til å spille Fifa (og å se DVD/Blueray), i mosettnign til de med 360 som spiller alt mulig rart.

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar

Spiller man online en dag annenhver måned blir det ganske mange kroner mer per dag, gitt. ;)

Men da kan du bruke 48h trial kode om du er så gjerrig at du ikke kan bruke ca 250kr på et helt år på den beste online tjenesten laget pdd.

Pris på et helt år med valutakursen som er nå havner vi mer på 315 kroner for 12 mnd. Fortsatt ikke mer enn 26 kr pr mnd.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Og fortsatt helt unødvendig når jeg i alle år på alle andre plattformer har kunnet spille online uten å betale et øre. "den beste online tjenesten laget pdd." blir bare vås i den sammenhengen, når det eneste man trenger er noe som fungerer med lav latency, og det får "alle andre" til gratis.

Men det er of topic, så forsløår vi setter en strek for den diskusjonen her.

Optimuz: Det har ikke vørt mulig å piratkopiere spill til PS3 før må, så vidt jeg vet. I tillegg har den sammehacke-potensialet som Wiien, med homebrewspill, homebrew apps som kan gjøre diverse, osv. Xboxen har jeg ikke giddet å flashe fordi det ikke gir meg noen flere funksjoner, det gir deg bare mulugheten til å spille man ikke har betalt for.

Lenke til kommentar

Spiller man online en dag annenhver måned blir det ganske mange kroner mer per dag, gitt. ;)

Men da kan du bruke 48h trial kode om du er så gjerrig at du ikke kan bruke ca 250kr på et helt år på den beste online tjenesten laget pdd.

Pris på et helt år med valutakursen som er nå havner vi mer på 315 kroner for 12 mnd. Fortsatt ikke mer enn 26 kr pr mnd.

Ok, men det er for 13 mnd pluss forza theme. Ikke mye forskjell og uansett ingen vits i å klage mener nå jeg. Kan man ikke unne de få kronene så får man heller ty til trial codes.

Endret av Phil Hellmuth Jr.
Lenke til kommentar

Ok, men det er for 13 mnd pluss forza theme. Ikke mye forskjell og uansett ingen vits i å klage mener nå jeg. Kan man ikke unne de få kronene så får man heller ty til trial codes.

Hvor får man det hen?

Det ergrer meg litt at MS ikke har lagt til NTFS støtte samt støtte for avspilling av flere forskjellige filformater. Det største som kommer i den neste oppdateringen er jo bare støtte for kinect som ikke interesserer meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hvor får man det hen?

Det ergrer meg litt at MS ikke har lagt til NTFS støtte samt støtte for avspilling av flere forskjellige filformater. Det største som kommer i den neste oppdateringen er jo bare støtte for kinect som ikke interesserer meg i det hele tatt.

http://xboxliveuk76.com/index.php?products=product&prod_id=21 :)

Og fortsatt helt unødvendig når jeg i alle år på alle andre plattformer har kunnet spille online uten å betale et øre. "den beste online tjenesten laget pdd." blir bare vås i den sammenhengen, når det eneste man trenger er noe som fungerer med lav latency, og det får "alle andre" til gratis.

Var du som klaget, må forvente å få svar når du sutrer, og nå prøver du å si det er off-topic fordi jeg svarer. Klasse... Så dumt MS ikke legger det til rette for hva du mener man trenger... jeg er ganske sikker på mange andre mener at lav latency ikke er det eneste man trenger i en online tjeneste. Når du betaler for XBL, betaler du for mer enn bare det å kunne spille mot andre, mer enn et lag-free game, i det ligger f.eks partyfunksjon, cross-game chat, tilgang til alle mulige andre tjenester som Zune. Jeg mener, verden går fremover og dersom du er så imot at selskaper skal ta betaling for tjenester de bruker masse penger på å utvikle, så får heller du sitte der med skjegget i postkassen og spille på de gamle plattformene, "om det da er noen spillere der"...

Endret av Phil Hellmuth Jr.
Lenke til kommentar

Du ser ikke poenget: Det er meningsløst å si at noe er "fantastisk", når alt JEG (og mange andre casual 360-eiere for den del) vil ha er muligheten til å spille online en sjelden gang når vi får lyst, uten å måtte styre med å kjøpe tilgang først. Og alle de andre gir meg/oss dette gratis.

Og ja, det ER off topic, og om du har problemer med å se det, kan du lese førsteposten en gang til. Jeg har aldri sutret, jeg har nevnt det som et negativt moment i forbifarten. Prøv å være litt voksen nå, m'kay? Ingen blir imponert av "Klasse.." og liknende tåpelige (og feilaktige utsagn) om d er passert 17.

Lenke til kommentar

Vel, da velger du de andre alternativene som gir DEG gratis online spilling, eventuelt bruke trial codes. Det er ikke Xbox Live / betalingen som er problemet, det er at du ikke vil betale fordi du ikke kommer til å bruke det. Altså, det er ditt problem og at du må nevne dette i denne tråden, som du selv sier er off-topic, er underlig.

Med din argumentasjon kunne jeg sagt, jeg vil bare betale halvparten av den og den varen fordi JEG ikke kommer til å bruke den andre halvdelen... Å så irriterende at jeg må betale for hele varen! ...

Å betale for en god tjeneste er ikke et negativt moment. Det er med på å gi inntekter til selskapet sånn de igjen kan investere på nytt i denne tjenesten og for å gjøre tjenesten bedre.

Først prøvde du å vri deg unna med off-topic-kortet, og nå bruker du til og med med herseteknikk-kortet. Klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...