Svenn1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Spør dere, der ute. Er dette oppsettet bra? jeg har gått til bestilling å jeg venter på varene. Må vente en liten stund pga kabinettet var ute av lager Ps: jeg vet at det er m-atx kort i ATX kabinett. Dette har ingenting å si.. Jeg vet at hovedkortet kunne vært bedre, men det duger. Det fungerer... Har fått god kritikk av folk verden over, så har ingenting å klage på Hva synes dere om delene? Vil bare høre positive svar, neida.. - Bare ikke nevn atx- m-atx, dette har jeg erfaringer fra før av her er pcn.. Tror ikke dere denne pcn kommer til å kjøre gta iv, osv på max grafikk? evt rask pc ? Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 takker for evt svar (: Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bytt RAM til disse http://www.dustinhome.no/pd_5010332069.aspx? De har strammere timings ;D Legg på en hundrelapp og få samme prossesor, men med ulåst multiplier (noe som gjør overklokking til en lek) Legg på enda en hundrelapp og få dobbelt så mye lagringsplass. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Hva er forskjellen på rammen på bildet mitt og de du nevnte? Kan desverre ikke bytte delene, har allerede bestilt.. Men jeg lurer på om hva du synes om oppsettet? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Går vel fint å ta en telefon til dustinhome så lenge varene ikke er sendt enda. Kort fortalt er RAMen kjappere CL7 timings vs. CL9 (bare å lese artikkler ang. dette om du er interessert) Men det er ok oppsett med kraftig skjermkort! Burde kanskje lagt litt mere penger i hovedkortet, men det HK'et du kjøpte duger nok. Ellers kunne du gjort som jeg nevnte i posten over. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) varene er desverre sendt. Kun strømforsyningen og kabinettet igjen på lager. takker for svarene dine btw Endret 3. september 2010 av Muggost Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ja vell, ingen grunn til panikk værtfall Du kommer til å få mye glede av HD 5850 Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 tror du ikke delene kommer til å kjøre en del spill, slik som cs, Bfbc2, cod? med max ytelse , samt en rask pc som tåler det meste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå