gingerviking Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har stort sett ikke tatt noe som helst. Grunnkurs og alt mulig. Bor i Hedmark og har planer om å ha c1 innen våren. Har søkt på nettet, men det ser ikke ut som om det er noen steder i der det tilbys. Noen som vet om noen trafikkskoler i Hedmark bor jeg kan ta c1? Hvor mye vil det koste? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Halla! På deltidsjobben min er det flere kollegaer som har tatt c1 lappen de siste åra, og de har tatt det på Hamar. Vet om flere som gjorde det senest i fjor høst så regner med de holder på enda. Siden det ikke er SÅ mange trafikkskoler der vil jeg gamble på at det er Hamar Trafikkskole som har de. Ta en tlf og hør Ettersom de har blitt påtvunget/sponset av jobben har jeg ikke noe om priser, men har hørt rykter om at de har økt kraftig de siste årene på grunn av noe ekstra obligatoriske kurstimer man må igjennom. Lykke til Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ville heller ha tatt C, det er neppe så stor forskjell i pris. Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Jobben jeg skal ta, krever ikke c. Har heller ikke bruke for den Lenke til kommentar
runerask Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jobben jeg skal ta, krever ikke c. Har heller ikke bruke for den Behovet kan komme før du vet ordet at det ;-) Lenke til kommentar
pixl Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jobben jeg skal ta, krever ikke c. Har heller ikke bruke for den Behovet kan komme før du vet ordet at det ;-) Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå