RBW Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nvidia kom tidligere i dag med Geforce 400M, nå er Asus klar med en rekke modeller. Les mer Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 N53 virker til å være en spennende maskin, så pene ut også Snart på tide å pensjonere en Dell XPS M530 m/ GeForce 8600M GT GPU. BTW, hvor mye mere kan forventes av f.eks. den nye 460 GPUen sammenlignet med 8600M GT? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vel, slik jeg ser det er du vel 3 generasjoner bak mer eller mindre, så ganske grei ytelsesforskjell. Ny sokkel, bedre minne og blodferskt grafikk-kort. Mangler bare en ny driver som er mer optimalisert, og man har en frytktelig fin maskin Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ser ut som at jeg blinkset litt i går kveld, GT 425M er største GPU foreløbig, den er det vel ikke så mye futt i? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) http://www.nvidia.com/object/product-geforce-gt-425m-us.html sånn bortsett fra ganske lav bandbredde, så ser den bra ut. Endret 4. september 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Må si jeg likte designet på den her. Er ikke ofte jeg sier det. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Må si jeg likte designet på den her. Er ikke ofte jeg sier det. design ? who cares. de som bryr seg om sånt har ikke noe her å gjøre hehe. er det som er inni som har noe å si, ikke noe annt. når det er sagt så er ikke 425m noe å se etter. lite futt der gitt. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 96 cudacores virker jo ganske repektabelt for en bærbar ting. man vil i vertfall få spillt de fleste spill uten problemer. Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 noen som har noe info om 14tommeren? hadde egentlig bestemt meg for HP Envy sin 14,5tommer men liker Asus da.. Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Skulle gjerne visst mer om den 14-tommeren jeg og, alt større blir litt for store som skolepc'er. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skulle gjerne visst mer om den 14-tommeren jeg og, alt større blir litt for store som skolepc'er. fant det de har den på :http://www.xoticpc.com/asus-n82jqa1-p-2826.html Display 14" 16:9 WXGA Color-Shine LED Glare-type (1366x768) Processor & Chipset Intel® Core™ i7 Mobile Processors Intel HM55 Chipset Storage & Drives 1 Detachable 2.5" 9.5mm (H) SATA Hard Disk Drives 1 12.7mm (H) Optical Drive Bay, ATA Interface, Interchangeable with DVD±R/RW Combo drive, Blu-ray/DVD±R/RW Combo Drive Memory 64-bit wide DDRIII data channel Two 204Pin SODIMM sockets Expandable up to 8GB DDRIII 1066/1333MHz Video Controller nVIDIA GT335M GDDR3 1024MB PCI-Express™ 16X Microsoft® DirectX® 10 Compatible Dual-View capable Supports two different applications open at one time; one on the External Monitor, and one on the Laptop Screen. Multi-tasking has never been more convenient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå