steffanhalv Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hei Jeg sliter med å sende en variabel inne i en form kalt var1. Vanligvis sender jeg variabler videre slik: <a href="http://next.php?var1=22">link</a> Men når jeg skal skrive det inne i en form slik som under funker det ikke: <form id='search' name='search' action='next.php?var1=22' method='get'> <select name='searchIn' onchange='this.form.submit();'> <option>Takes/klipp</option> <option>Kassetter</option> </select> <input type='submit' value='Søk'> </form> Jeg har også prøvd å skrive; <form id='search' name='search' var1='22' action='next.php' method='get'> men det funker heller ikke. Noen som vet hvordan? Endret 3. september 2010 av steffanhalv Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 <form xxxxxxx> <input type="hidden" name="var1" value="22" /> xxxxx </form> er vell det du er ute etter tenker jeg. Lenke til kommentar
steffanhalv Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 <form xxxxxxx> <input type="hidden" name="var1" value="22" /> xxxxx </form> er vell det du er ute etter tenker jeg. Åja, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå