Webhjelp Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Heisann! Jeg lurer på hvordan jeg får fjernet programmet på min datamaskin, jeg har en Acer MiniPC med operativsystem WindowsXP. På det programmet jeg vil fjerne, så står det ikke [Endre/fjern], det står ikke noen sann knapp. Jeg bruker den "Legg til eller fjern program". Noen som skjønner hva jeg mener? Kan du hjelpe? Altså, hvordan får jeg fjernet programmet? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Se om den har et "uninstall" mulighet når du går inn via START menyen. Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Nei, den har ikke det. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Installer CCleaner. Der kan du avinstallere programmer (og rydde datamaskinen for diverse cookies og mye annet unødvendige ting som f.eks bilder som datamaskinen lagerer i ei temp. mappe. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har du sjekket i Kontrollpanelet (legg til fjern programmer)? Du kan gjerne oppgi programnavnet. Enkelte program krever spesielle metoder for å kunne fjernes/avinstalleres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå