BadFurDay Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ok, nytt budsjett på pc: 9000. Skal brukes til alt fra gaming (trenger ikke det mest hardcore, noe jeg heller ikke får med mitt budsjett ), redigering av bilder og film, kjøre filmer i full hd. Jeg har lite til enda mindre peiling på hva som funker til hva, men har fått rotet sammen denne handlelista her: Komplett - 9000,-ish Harddisken har de ikke på lager nå, så jeg vurderer å bytte den ut med en annen da det haster med å få bestilt den (laptopen gikk åt helvette i går kveld....). Hvilken harddisk kan være et godt alternativ til dennne? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Jeg ser ikke noe ram der? Forøvrig er de 300kr det koster å oppgradere fra 5770 til 460 GTX fullstendig verdt det P.S Ser du etter gode komponenter så ta en titt i komponentguiden min i signaturen Endret 3. september 2010 av Maccan Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Oh, visste det var noe viktig jeg hadde glemt! Skal ta en titt og prøve å plukke ut noe innenfor budsjettet mitt =) Edit: Er det stor forskjell på et 460 kort med 1GB og et med 768MB? Edit2: Hva med denne? Endret 3. september 2010 av Mumsen Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Det er litt forskjell ja. Spørs litt på oppløsningen. Du må regne med 3-5 dbA mer støy, men det er ikke spess mye bråk du hører fra 460 GTX uansett. For å si det sånn. 2 460 GTX 768mb i SLi versjoner yter kanskje 5 fps dårligere i gjennomsnitt enn 5970 kortet, mens 460 GTX 1GB i SLi yter kanskje 10 fps bedre. Så det er litt forskjell Jeg syntes det så ut som et svært solid oppsett i prisklassen Bra jobba. P.S Bytt harddisken til Samsung Spinpoint F3 1TB om du kan. Den du har valgt nå er en grei lagringsdisk mtp at den er stille, men den er ikke så rask. Endret 3. september 2010 av Maccan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå