Gå til innhold

hvor ble det av Sapphire Radeon 9500 Pro da?

Anbefalte innlegg

Har de sluttet og produsere dette kortet? jeg hadde tenkt til og kjøpe 9500 pro, men nå er det jo borte :roll:

Så nå bare lurer jeg på om det er greit og kjøpe 9600 pro istedet? Er dette kortet noe bedre en 9500 pro, noen negative ting?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de sluttet og produsere dette kortet? jeg hadde tenkt til og kjøpe 9500 pro, men nå er det jo borte :roll:

Så nå bare lurer jeg på om det er greit og kjøpe 9600 pro istedet? Er dette kortet noe bedre en 9500 pro, noen negative ting?

Takk på forhånd.

tror de slutte med 9500 fordi den lett kunne omgjøres til 9700..

Lenke til kommentar
Men 9600 pro er vel en del bedre en 9500 pro ihvertfall? :roll:

Desverre så er den beskrivelsen missvisende det kulle heller hett 9400 istedenfor 9600

:yes: det samme skjer jo med gf4 4800se hvorfor kalle det 4800se kan de da ikke bare kalle det 4400se?

Lenke til kommentar
Men 9600 pro er vel en del bedre en 9500 pro ihvertfall? :roll:

Det er ikke bedre, det er hakket dårligere! Ferre transistorer i GPU! Litt lavere klokket, så du tjener på å få tak i et 9500 Pro, fremfor å kjøpe et 9600 Pro.

-Chief- blink.gif

Lenke til kommentar
tror de slutte med 9500 fordi den lett kunne omgjøres til 9700..

Nei, det er fordi ati ikke tjener på kortet. Da 9500PRO kom, var det top-notch, men det var også dyrt å produsere. Med 9600PRO kan de tjene penger igjen. Dessverre er 9600PRO et dårligere kort, samtidig som prisen faktisk er høyere, så her er det noen som sitter igjen med mer penger enn de fortjener, og det er uvitende forbrukere som må betale...

Ærna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...