Taylor Swift Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg skal ikke ha peacoat, mac eller no lignende. Jeg passer rett og slett ikke med de. Så hva slags andre jakker passer til vinteren/høsten? Går i 1. vgs, så ikke kom med "manne-jakker" Takker for svar. Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Du kan jo ta turen innom diverse skatebutikker? De pleier å ha et greit utvalg av jakker. Men om du skal ha til både høst og vinter må du nok vente litt ettersom at de fleste får det ikke inn før midten av oktober. "Går i 1. vgs, så ikke kom med "manne-jakker"" Det at du går i 1. vgs er da ingen unnskyldning, jeg går selv i 1. vgs og klarer helt fint å gå i "manne jakker". Det samme gjør vennene mine. Men hvis du ikke har stilen, så forstår jeg det godt. Endret 3. september 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Du kan jo ta turen innom diverse skatebutikker 1 Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 http://boardshop.no/produktsok/results/taxonomy%3A394.13 http://www.theshop.no/shop/?group=38559 Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Du kan jo ta turen innom diverse skatebutikker Ja. Jeg tenker det samme. Men det er nok det eneste stedet du ikke finner "manne jakker" Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 http://boardshop.no/produktsok/results/taxonomy%3A394.13 http://www.theshop.no/shop/?group=38559 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Fkm får virkelig et bilde eller smiley til å si mer enn tusen ord <3 Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 4. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Hm, får kanskje vente litt før jeg kjøper en.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Nå ser jo jakka ganske feit ut, og den er ikke akkurat vakker, men fortsatt bedre enn oversized snowboardjakker: Noe i den stilen? Evt: Før fkm kommer med spybilder; Som sagt, ikke det vakreste, men likevel bedre enn jakkene over her. Endret 4. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 4. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Så denne i bildetråden, og den så litt nice ut:P Hvor kan jeg få kjøpt en slik'? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Merket er jo Filippa K, så da er det vel bare å søke litt rundt på butikker som kan tilby det merket. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Supreme kommer med en jeg liker veldig godt nå til vinteren. Tror denne kommer i november eller noe sånt, men jeg er ikke helt sikker. Eller i sort: Aner ikke pris enda, men Supreme er generelt nokså dyrt. Jeg tror også du må bruke Jetcarrier for å få den hit til lands. Supreme Endret 4. september 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Du kan se litt på smartguy.dk, du finner vel noen jakker der som ikke er "mannejakker". Noe slik som dette f. eks Om du ikke vil ha "mannejakker", har du ikke så altfor mye å velge mellom. Ser uansett ikke problemet med peacoats for eksempel, har sett gutter nede i 15 års alderen som kler dette godt. Endret 4. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Canada goose Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Canada goose ...Er varm nok, men kjipt å ha akkurat det samme som fjortissene eller? Det var jo mainstream a ha Goose i 08. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Canada goose ...Er varm nok, men kjipt å ha akkurat det samme som fjortissene eller? Det var jo mainstream a ha Goose i 08. fjortissene har ikke råd til goose, de går bare i snowboard jakker og dunjakker fra bergaans Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ikke her gitt. Maaaaaaaaange av de fjortissene jeg ser her har Goose. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Goose ser jo ikke spesielt bra ut heller da, men det er bare min mening. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Canada goose ...Er varm nok, men kjipt å ha akkurat det samme som fjortissene eller? Det var jo mainstream a ha Goose i 08. Lol, det var mainstream å ha Goose i 2005. fjortissene har ikke råd til goose, de går bare i snowboard jakker og dunjakker fra bergaans Hvor bor du egentlig? Toten? Goose er fjortisjakke nr. 1 i Oslo/Asker/Bærum. Men for all del, den er jo varm, så til kalde dager er den grei å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå