Gå til innhold

Påbegynne almenn påbygg midt i skoleåret?

frankhaugen

Anbefalte innlegg

en kammerat av meg mistet nettopp jobben, og selvsagt betaler NAV ledighetstrygd til ham og alt er greit, men han vil ta allmenn påbygg, og ønsker å heller starte på det nå enn å vente til neste år, og er ikke selvdisiplinært nok til å bli privatist.

Er det mulig å starte et skoleår når en tretjedel av året har gått?? jeg vet at andre termin er den avgjørende og skal overveie første termin, og at stanpunkt settes av elevens kunnskap, hvertfall etter forskriftene, dette sier meg at det er ingen juridisk begrunnelse for en person å gjør det, men er det noen der ute som vet sikkert, kammeraten min sier at NAV ikke bryr seg hva han ber om, og skal heller sende ham på jobbsøkerkurs...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det er fult mulig å hoppe på allmenn påbygg enda, men muligheten vil forsvinne i september antakeligvis for de vil nok ikke gi deg adgang i oktober for da har du gått glipp av mye.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Nå er siste kjangs før høstferien, etter det er muligheten sperret for da har du gått glipp av halve termin 1, og de vil ikke gi deg innpass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...