Fishboone Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sliter veldig med bildet på en Benq g2412HD. Bruker Hdmi/ati skjermkort. Prøvd med mange forskjellige innstillinger i catalyst og på selve skjermen.Uansett hva jeg gjør forsvinner ikke problemet. Det blir forøvrig ikke noen forandring på problemet uansett hvilken oppløsning jeg kjører. Noen som har tips/triks??????? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det hadde vært til stor hjelp om du kunne sagt hva selve problemet er da de bildene dine ser helt normale ut Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Så på bildene jeg lastet opp på en laptop. Der ser bildene greie ut. Men når jeg ser på denne skjermen, pcen hvor bildene er tatt er bildene mye mer uskarpe, diffuse og kornete. Dvs att det det er innstillinger på skjermen som er på trynet.... Endret 3. september 2010 av Biomec Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har du prøvd 1920x1080 som det skal være ? Har du prøvd med HDMI, DVI og VGA kabel for å se om det er noe forskjell ? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Har testa med dvi,hdmi uten noen endring.. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 testa med en annen dvi... problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå