Cuneax Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Den nye Clash of the Titans-filmen gjør seg bra på blåstråle. Les mer Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det har ingenting med Clash of the Titans å gjøre, men jeg synes det er helt utrolig hvor lavt produksjonsnivået er her på denne siden. Nå er det jo IFA og greier. La meg gi noen eksempler: Epson har lansert nye projektormodeller, bla R2000 og R4000 som er konstruert på en ny måte for LCD-teknologien. Sony har oppdatert de kvalitetsbevisstes favorittprojektor HW15, altså HW20. VW90 er kommet på markedet med 3D. JVC har annonsert entusiastprojektorene HD450 og HD1050, utrolig native kontrast! LG har vist LED-TV (lokal dimming) 0,88 cm tykk, 1,5 cm bred ramme. Verdens største produksjonsklare OLED TV er vist på 31". Loewe har vist nye design TVer. Philips har vist brilleløs 3D-TV. Hinter om lansering i 2013. Det var det jeg kom på i farten, sikkert en del mer også. Mulighetene er hvertfall der for langt flere artikler... Endret 6. september 2010 av chrlod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg