Newman Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei. Tror jeg skal bestille denne fra Multicom. Skal ha den beste skjermen, en Core i5 520M CPU, 4gb minne og 500gb HD 7200rpm. Uten Windows blir prisen 8778. Er det noen bedre alternativer ute på markedet til tilsvarende pris? Kunne egentlig ha tenkt meg en med et litt bedre skjermkort, men da øker prisen med flere tusen... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Denne eller denne. Å få kjøpt bærbare uten OS andre steder enn Multicom blir vanskelig, tror jeg. Om disse 2 er bedre skal jeg ikke påstå, men de har i hvertfall lignende hardware, men med litt bedre skjermkort. I MSI'ens tilfelle betraktelig bedre. Jeg finner ingen alternativer som har nøyaktig lik eller på noe punkt bedre hardware enn ditt oppsett hos Multicom, uten å øke budsjettet betraktelig. Altså, hvis man tar utgangspunkt i dine spesifikasjoner som et minimum. Endret 3. september 2010 av thomit Lenke til kommentar
Newman Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Pcen skal flyttes mye på, og da blir 18" litt i det største laget. MSIen så bra ut, men designet var horribelt Liker at ting er minimalistisk og stilrent. Ønsker også en LED skjerm med 1920*1080 oppløsning. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Du kan jo selv legge opp et søk på prisjakt.no, og se hva som dukker opp. Mange konfigurerbare maskiner hos f.eks Multicom eller Dell vil ikke komme fram i slike søk, bare vær klar over det. Men jeg synes du får mye fint for pengene med den NBLB5'ern jeg. Du finner mange med det samme skjermkortet, billigere også - men da ikke med med fullt så god hardware ellers. Endret 3. september 2010 av thomit Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Pcen skal flyttes mye på, og da blir 18" litt i det største laget. MSIen så bra ut, men designet var horribelt Liker at ting er minimalistisk og stilrent. Ønsker også en LED skjerm med 1920*1080 oppløsning. MSI maskinen har fullHD oppløsning. Et annet alternativ er denne: http://www.prisjakt.no/product.php?p=688849 Men skjermkortet er ikke mye svakere enn i MSI maskinen, og også litt svakere enn HD5650. Lenke til kommentar
witzu Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du bør kanskje bestille Compal NBLB5 nå hvis du vil ha den til JUL. Bestilte snart for en måned siden,enda ikke noe action fra multicom sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå