Gå til innhold

Kamptråd - Island vs Norge (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Enig. Det var feil Brann-spiller som ble tatt ut til landslaget.

PVM burde vært med, og i dag hadde det vært nyttig for Norge å ha han på banen! Hva gale har Ruud gjort?

 

Er du PVM himself eller noe? PVM suger kølle. Han har ikke noe på et landslag å gjøre i det hele tatt. ALLE dine poster på det norske fotball forumet handler kun om PVM. Kan du ikke forstå at vi andre går lei av å høre hvor bra du synes han er, når faktum er at han virkelig er skikkelig dritt?

 

 

Godt resultat i dag forresten. Men kjenner jeg Norge rett går alt til helvete neste kamp. Om ikke PVM kommer inn da selvfølgelig. Da vinner vi. Mot alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du PVM himself eller noe? PVM suger kølle. Han har ikke noe på et landslag å gjøre i det hele tatt. ALLE dine poster på det norske fotball forumet handler kun om PVM. Kan du ikke forstå at vi andre går lei av å høre hvor bra du synes han er, når faktum er at han virkelig er skikkelig dritt?

TEH fuckings truth!

Lenke til kommentar

Petter Vaagan Moen har naturligvis ingenting på landslaget å gjøre når vi har Gamst og Braaten. Det samme gjelder forøvrig for Huseklepp, den mannen gir meg flere gråe hår enn noen annen fotballspiller.

 

PVM kan spille i alle posisjoner på midtbanen, minus defensiv midt...Ville vært god backup for de nevnte, ett forbehold om Braaten kun var ett blaff i Frankrike, hvis han er like håpløs på landslaget som vi kjenner han, da vil jeg rangere de litt annerledes. Er det samsvar mmellom det han gjør i Frankrike og landslaget, da stiller det seg annerledes.

 

Enig. Det var feil Brann-spiller som ble tatt ut til landslaget.

PVM burde vært med, og i dag hadde det vært nyttig for Norge å ha han på banen! Hva gale har Ruud gjort?

 

Er du PVM himself eller noe? PVM suger kølle. Han har ikke noe på et landslag å gjøre i det hele tatt. ALLE dine poster på det norske fotball forumet handler kun om PVM. Kan du ikke forstå at vi andre går lei av å høre hvor bra du synes han er, når faktum er at han virkelig er skikkelig dritt?

 

 

Godt resultat i dag forresten. Men kjenner jeg Norge rett går alt til helvete neste kamp. Om ikke PVM kommer inn da selvfølgelig. Da vinner vi. Mot alle.

 

Du har ikke noen argumentasjon for dine meninger da? Som jo er det viktigste her...

 

Er du PVM himself eller noe? PVM suger kølle. Han har ikke noe på et landslag å gjøre i det hele tatt. ALLE dine poster på det norske fotball forumet handler kun om PVM. Kan du ikke forstå at vi andre går lei av å høre hvor bra du synes han er, når faktum er at han virkelig er skikkelig dritt?

TEH fuckings truth!

 

samme går for deg...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

PVM kan spille i alle posisjoner på midtbanen, minus defensiv midt...Ville vært god backup for de nevnte, ett forbehold om Braaten kun var ett blaff i Frankrike, hvis han er like håpløs på landslaget som vi kjenner han, da vil jeg rangere de litt annerledes. Er det samsvar mmellom det han gjør i Frankrike og landslaget, da stiller det seg annerledes.

At han kan bekle de fleste posisjonene endrer ikke det faktumet at han er klart best i den posisjonen hvor vi kanskje har best dekning. I mine øyne så har Rosenborg-duoen Skjelbred og Henriksen det største potensialet som indreløpere/trequartista på Norges midtbane. Henning Hauger er nok per dags dato vår beste ballvinner, men han er i mine øyne et nummer for liten når Norge møter de virkelig gode lagene.

Lenke til kommentar

Det er inntørket myte konstruert av upatriotiske fjotter om at Norge alltid er milevis unna sluttspill. Faktum er at vi stort sett er veldig nære. Senker vi det portugisiske krigsskipet på tirsdag tror jeg det kun er såpehanskene til Knudsen som kan ødelegge for deltakelse i østblokk-EM i 2012.

Endret av KjemikerJon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

PVM kan spille i alle posisjoner på midtbanen, minus defensiv midt...Ville vært god backup for de nevnte, ett forbehold om Braaten kun var ett blaff i Frankrike, hvis han er like håpløs på landslaget som vi kjenner han, da vil jeg rangere de litt annerledes. Er det samsvar mmellom det han gjør i Frankrike og landslaget, da stiller det seg annerledes.

At han kan bekle de fleste posisjonene endrer ikke det faktumet at han er klart best i den posisjonen hvor vi kanskje har best dekning. I mine øyne så har Rosenborg-duoen Skjelbred og Henriksen det største potensialet som indreløpere/trequartista på Norges midtbane. Henning Hauger er nok per dags dato vår beste ballvinner, men han er i mine øyne et nummer for liten når Norge møter de virkelig gode lagene.

 

Hele landslaget, ekskludert Hangeland og kanskje Carew, er jo alle ikke bare ett, men flere, numre for små mot de gode lagene. Midtbanen vi stilte med i går er etter min mening den sterkeste vi kan stille, kanskje med unntak av BH. Riise. Skjelbred er oppskrytt på linje med Huseklepp, som faktisk har bevist ting på landslaget, men han spiller hvertfall regelmessig. Henriksen kommer nok til å bli en stjerne, så han bør kanskje få prøve seg snart, hvis han holder nivået oppe over tid.

Lenke til kommentar

Kanskje satt litt på spissen, jeg vet at vi har vært i 2 playoff mot henholdsvis Tsjekkia og Spania, samt 2. og 3. plasser i gruppene, men vi har ikke hatt for vane å lede gruppene. Sist kvalikk kom vi på andreplass med 2 vunnet og 4 uavgjorte kamper, noe som er urolig nok i seg selv, og seierene kom ikke før slutten av kvalifiseringen...

Lenke til kommentar

Er du PVM himself eller noe? PVM suger kølle. Han har ikke noe på et landslag å gjøre i det hele tatt. ALLE dine poster på det norske fotball forumet handler kun om PVM. Kan du ikke forstå at vi andre går lei av å høre hvor bra du synes han er, når faktum er at han virkelig er skikkelig dritt?

Du har ikke noen argumentasjon for dine meninger da? Som jo er det viktigste her...

Du har som regel ikke så mye argumentasjon du heller. Dessuten må vi få lov til å si vår mening. Om du trenger det repetert så er det at vi er ganske drittlei å høre på din runking til PvM, som IKKE er så god som du skal ha det til.

 

 

 

Hele landslaget, ekskludert Hangeland og kanskje Carew, er jo alle ikke bare ett, men flere, numre for små mot de gode lagene. Midtbanen vi stilte med i går er etter min mening den sterkeste vi kan stille, kanskje med unntak av BH. Riise. Skjelbred er oppskrytt på linje med Huseklepp, som faktisk har bevist ting på landslaget, men han spiller hvertfall regelmessig. Henriksen kommer nok til å bli en stjerne, så han bør kanskje få prøve seg snart, hvis han holder nivået oppe over tid.

Skjelbred har spilt i feil posisjon flere år nå på Rosenborg, derfor han ikke har vært som han burde. Han har blitt bedre etter Eggen kom og satte han i riktig posisjon. Han er ikke en super spiller, nei, men han jobber bra og vinner ofte mange baller.

Henriksen burde ikke på landsen enda.

Lenke til kommentar

Braaten er for god for Norge, kan da ikke ødelegge ryktet vi har for å spille drittfotball. Legg merke til at Drillo sier vi mistet litt av kontrollen på midten når Ivers kom inn, mens alle andre kommenterer at alt ble bedre. hadde vi spilt i en 4-4-2 der Gamst, Braaten, Moa og Carew kunne vært de offansive hadde vært så utrolig mye bedre. Mulig Braaten ikke funker som kant i 4-4-2, men burde i alle fall bruke han i 4-3-3, nei sorry, mente 4-5-1. Gleder meg til den dagen folk Som Drillo og Semb er ute av Norsk fotball, det kan ikke skje for tidlig.

 

Huseklepp var foresten utrolig dårlig i går, teknikk på lik linje med en høne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har som regel ikke så mye argumentasjon du heller. Dessuten må vi få lov til å si vår mening. Om du trenger det repetert så er det at vi er ganske drittlei å høre på din runking til PvM, som IKKE er så god som du skal ha det til.

 

Ditt innlegg er litt på kanten her, men kan svare...jeg pleier som oftest å argumentere mitt syn jo. Jeg driver ikke med runking til PVM som du kaller det. Du kan godt skrive jeg istedenfor å generalisere meningen din. Greit at du ikke mener at han er så god, det har du lov til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...