Gå til innhold

Kamptråd - Island vs Norge (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda! Latias tok feil :)

Heldigvis. Fy faen, for noen nervepirrende minutter på slutten. Trodde Island skulle score hver gang de kom rundt sekstenmeteren vår de siste minuttene. Hjalp ikke at Iversen og Moa bommet på to sjanser som de vanligvis hadde puttet. Men det viktigste var tre poeng, herlig å få det i den aller første kampen. :)

Lenke til kommentar

Nei som ting har snudd, her skulle man boikotte i 5 nye år, og fatter ikke hva landslaget driver med. Nå er man plutselig kjempehappy...

Hva i all verden prater du om? Det er da forskjellige brukere som har sagt disse forskjellige tingene.

 

Bl.a. snakket jeg om boikott i 5 nye år, jeg har aldri sagt jeg er kjempehappy. Jeg ser fortsatt på landslaget som en gjeng med klovner.

 

Til mitt forsvar(?) så er det lett å blande avatarer når man bare ser fort over de og ser noe rødt no.

Lenke til kommentar

Moa, Moa, Moa! Herlig :) Fantastisk mål av Moa, som nesten fikk en til. Og så burde Iversen scoret etter det fantastiske forarbeidet til Grindheim. Wæhler klarte seg også bra og gjorde gode ting offensivt. Like at de gamle Vålenggutta tar ansvar! Bare Carew igjen nå da. Fellah scoret herlig frispark for U21 også.

Tenk om Kypros holder Portugal til uavgjort, og så slår vi Portugal hjemme. Da er vi 5 poeng foran :p Long shot, men det kan skje.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

først og fremst vil jeg bare si JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D . Fantastisk! Vi vinner på tross av Drillo! Men vi må slutte å ha nerver i viktige kvallikkamper. Ellers registrerer jeg at Davy vaser igjen på Tv2.

 

Canal+:Hvorfor i H...... viser dere repriser og totalt uintressante ting når spillet pågår? flere ganger var Island nære målet og.

 

Ellers finner jeg det merkelig at Tjærnås ikke så hvor skandaløst dårlig dommeren var før på overtid :hmm:

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Tenk om Kypros holder Portugal til uavgjort, og så slår vi Portugal hjemme. Da er vi 5 poeng foran :p Long shot, men det kan skje.

 

Vel det skjedde ikke. Men at Kypros kan klare uavgjort er selvfølgelig også bra. Slår vi både Portugal og Kypros er vi også ganske langt foran. Hvis Kypros klarte uavgjort mot Portugal skal vi jaggu meg klare å vinne.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...