Latias Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Og andre spiller i kveld som scorer sitt første mål for Norge. Herlige saker. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 12min igjen ikke ødelegg dette nå Norge. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 OMG Moa hvordan kan du bomme der??? Burde vært 3-1 :/ 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 OMG Moa hvordan kan du bomme der??? Burde vært 3-1 :/ Jepp. Så typisk om dette slår tilbake på oss nå. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ok, sikre i det minste seier mot lilleputtland som Island. Det er et minimum. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 OMG Moa hvordan kan du bomme der??? Burde vært 3-1 :/ Jepp. Så typisk om dette slår tilbake på oss nå. Ikke jinxe nå Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nei som ting har snudd, her skulle man boikotte i 5 nye år, og fatter ikke hva landslaget driver med. Nå er man plutselig kjempehappy... Portugal-Kypros er nå 2-2... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 får håpe på at portugal spiller U mot Kypros, det er 2-2 pause Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Laaaaaaaaaaaag Lenke til kommentar
K_H Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bør holde inn dette. Herlig mål av Moa. Synd han ikke fikk inn 1-3 der. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 der må vi skåre!! kommentatorene virker veldig engasjert Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Damn, Iversen bommer også. Nå er jeg 100 % sikker på at Island utligner på overtid. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Går fra ufattelig kjedelig spill til sjansesløseri. Det er visst enten eller med dette laget. Men tar heller sjansesløseri å et par gåller enn kjedelig spill med 1 mål seier. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Rooney har 3 assist i england kampen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Nei som ting har snudd, her skulle man boikotte i 5 nye år, og fatter ikke hva landslaget driver med. Nå er man plutselig kjempehappy... Hva i all verden prater du om? Det er da forskjellige brukere som har sagt disse forskjellige tingene. Bl.a. snakket jeg om boikott i 5 nye år, jeg har aldri sagt jeg er kjempehappy. Jeg ser fortsatt på landslaget som en gjeng med klovner. Endret 3. september 2010 av Points Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) 4min tilleggs tid... la kampen bli ferdig sånn at vi får 3 poeng! 86 Frankrike - Hviterussland - Mål 0 - 1 Sergey Kislyak. Målgivende pasning Aleksandr Martynovich. Endret 3. september 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, så nå leder faktisk Norge kvailifiseringsgruppa. Men nå har ikke Danmark fått vist seg ennå da, de kan jo bli potensielt farlige de òg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jadda! Latias tok feil Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Yes! Endelig en seier i en viktig kamp mot en antatt dårligere motstander! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå