Gå til innhold

Kamptråd - Island vs Norge (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke skjønne det arbeidet som foregår rundt landslaget. Skjønner de ikke at å jobbe med en haug klovner er fullstendig nyttesløst og bortkastet tid? Herregud hent inn de unge spillerne og bygg opp laget så vi er med i VM2014 / EM2016.

 

Vi har en god del spillere spredd rundt i store klubber jeg tror ville gjort en minst like god jobb som klovnene utfører i det sirkuset her.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Velg Islandsk statleg web-tv! Gå inn på ruv.is trykk på SJONVARPID og PLAY så ser du kampen direkte og gratis.

 

Virker ikke lengre. :(

Funker hos meg. :hmm:

 

Blir utrolig skuffet om det blir 0-0. Men vi har jo for vane å bli skuffet.

Fønket hos meg også til jeg reloadet. :mad: Takk for lenke Haakon! Engelsk er hakket mer forståelig enn islansk.

Lenke til kommentar

Detta her er faktisk håpløst dårlig. Vi har hatt 1-2 gode sjanser på 45 minutter. Ingen gode kontringer, ingen godt oppbygde angrep, bare måking fra forsvar. Fra kampen mot Frankrike har vi tapt oss minst ett hakk. Er 2. omgangen like trist er det bare å vente på neste kvalifikasjon. Forhåpentligvis med et nytt oppbygd landslag.

Lenke til kommentar

Hvis vi ikke vinner denne kampen, så kan Drillo like gjerne trekke seg som landslagssjef. Selv om spillerne må faen meg skjerpe seg i andre. men å spille Drillo-fotball i 2*45 kan fort bety tap enn hvor elendig det måtte være. En ting er sikkert, slår vi ikke denne lilleputtnasjonen(som vi bør slå 5/6-1. Island er ikke mye bedre enn Malta og vi bør knuse begge lagene!), så er det ikke noe annet enn en fadese. Ord som vil beskrive det:pinlig, latterlig, tragisk, komisk, katastrofalt, skandaløst...Dette var bare noen få av de, men satser på at vi gruser de i andre omgang...

Lenke til kommentar

Detta her er faktisk håpløst dårlig. Vi har hatt 1-2 gode sjanser på 45 minutter. Ingen gode kontringer, ingen godt oppbygde angrep, bare måking fra forsvar. Fra kampen mot Frankrike har vi tapt oss minst ett hakk. Er 2. omgangen like trist er det bare å vente på neste kvalifikasjon. Forhåpentligvis med et nytt oppbygd landslag.

 

Det jeg synes er veldig rart, er at vi faktisk har ganske bra spillermateriell. Det er ingenting som tilsier at en mann som er vår desidert mest meritterte på banen og en klassespiller i internasjonal målestokk skal gjøre noe så dårlig mot ISLAND. Slår vi Frankrike 2-1, så skal vi slå Island 5/6/7-1! Det vil være både uforståelig og ironisk hvis Norge(som under Drillos andre periode har slått flere stormakter i fotball), ikke slår Island!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...