Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tipper på 3-0 til Norge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Kamptips: 0-0 Skjer det, blir jeg ganske skuffet. Kan ikke ødelegge mesterskapsdrømmen allerede i første kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det blir ikke 0-0. Det kan jeg love! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Finner ingen stream som funker!? Kan noen hjelpe fort? Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som kommer inn på Livesport247 og kan dele direktelinken til Island-Norge med meg? Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Velg Islandsk statleg web-tv! Gå inn på ruv.is trykk på SJONVARPID og PLAY så ser du kampen direkte og gratis. Virker ikke lengre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Alt annet enn tre poeng er uakseptabelt her i dag. Men dette norske landslaget har skuffet meg kontinuerlig i ti jævla år nå, så regner med at jeg blir skuffet i dag også. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Alt annet enn tre poeng er uakseptabelt her i dag. Men dette norske landslaget har skuffet meg kontinuerlig i ti jævla år nå, så regner med at jeg blir skuffet i dag også. 10 år med skuffelser. Hvorfor bryte en god tradisjon? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Velg Islandsk statleg web-tv! Gå inn på ruv.is trykk på SJONVARPID og PLAY så ser du kampen direkte og gratis. Virker ikke lengre. det er fordi den bare er tilgjengelig i Island... Lenke til kommentar
GA Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 jeg har samme problem som Umlaut om noen kan hjelpe! prøvd å komme inn i en halvtime Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) edit: jeg fant. Endret 3. september 2010 av Geir M Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nei ikke veit jeg.. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 eneste lenka jeg har funnet som virker. hakker litt men noway Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) eneste lenka jeg har funnet som virker. hakker litt men link1 nå funker den denne linken er noen sekunder foran den andre link2, ikke veit jeg.. takk! Endret 3. september 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Send PM for en helt grei stream.. Endret 3. september 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tar gjerne en link til en stream på PM om noen gidder =P Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Velg Islandsk statleg web-tv! Gå inn på ruv.is trykk på SJONVARPID og PLAY så ser du kampen direkte og gratis. Virker ikke lengre. Funker hos meg. Blir utrolig skuffet om det blir 0-0. Men vi har jo for vane å bli skuffet. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har en bra link her nå, takket være Haakon. Norge er ikke akkurat storebror for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå