Gå til innhold

Kamptråd - Island vs Norge (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maken til kjedelig kamp skal man lete etter. Norge nok engang med to sjanser og to mål. Nitrist.

 

Hater Drillofotballen intenst og gleder meg allerede til gamlefar fratrer rollen og slipper Solbakken til.

Kampen var like nitrist som avataren din, han som ødela karrieren til Alf Inge Haaland

 

Det andre beinet som ble ødelagt ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skal Moa på høyre ving? Det er jo ikke hans posisjon.

Du har fulgt med Vif? Nei han ble bare satt ut til høyre i to sesonger i Vålenga. Først i år har han spilt midt-spiss. Han ble satt ut til høyre fordi Sæternes spilte i midten. Selv Drillo har sagt at Moa kan spille ving

 

- Moa er klart best som spiss, enten alene eller sammen med noen. Men i en 4-5-1 kan han også spille ving i en litt skjev formasjon, slik som vi har brukt Huseklepp tidligere, sier Drillo.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2959145.ece

 

Neste gang gjør litt research før du angriper så brutalt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og så kan man spørre seg selv, hvilket av de tre siste årene har Moa vært klart best? Det siste hvor han har spilt spiss, og ikke kant.

Har jo aldri nektet for det heller. Poenget mitt er bare at han kan spille på kant og, men er helt klart best som midt-spiss.Men når Drillo sverger til 4-5-1 gir det ikke rom for Moa på topp, når Carew er erklært frisk. Da blir han nødt til å spille kan i stedet for Huseklepp
Lenke til kommentar

Heller Huseklepp og Moa enn Carew og Moa/Huseklepp. Tror det fungerer bedre.

 

Om du hadde lest her oftere hadde du fått med deg at jeg ikke vil at Henriksen skal komme på landslaget enda. Han må fortsatt bevise, men at du bare sier et knippe bra kamper har du ikke sett mange. Henriksen har vært jevnt god i absolutt hele år, mye jevnere enn mange andre på laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...