Gå til innhold

Kamptråd - Island vs Norge (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkverdig at Ikke Harmeet Singh blir tatt ut til landslaget. Drillo må da være nødt til å skjønne at man skal lage et lag for framtiden, da er det ingen hensikt å bruke Ruud og Solli. Norge mangler spillere med tekniske ferdigheter. Virker som BHR har klippekort, hvordan kan Drillo se han på klubblaget når han ikke spiller? Var jo et av kriteriene til Drillo før at man måtte spille fast for å komme på landsen

Lenke til kommentar

Det er inntørket myte konstruert av upatriotiske fjotter om at Norge alltid er milevis unna sluttspill. Faktum er at vi stort sett er veldig nære. Senker vi det portugisiske krigsskipet på tirsdag tror jeg det kun er såpehanskene til Knudsen som kan ødelegge for deltakelse i østblokk-EM i 2012.

 

Det er sant nok det. Om jeg husker riktig, hadde vi playoff en gang med Semb, og to ganger med Hareide. Semb fikk oss jo til EM for første gang i 2000.

De gangene vi har vært i sluttspill, har vi slett ikke dretet oss ut. Men gått ut på minst mulig margin.

 

De gangene vi hadde playoff, var det dog riktige lag som gikk videre. Vi hadde lite i sluttspillene å gjøre spillemessig.

 

I 1998 hadde vi et bra lag. Men litt mer marginer på vår side dengang, vil jeg påstå vi kunne gått helt til topps.

 

Synd vi røk ut i kvaliken til EM i England 1996 også, der var vi veldig nær, og hadde et godt lag som kunne gjort det bra.

 

---------------------------------

 

Portugal er et type lag som spillestilmessig står seg godt til Norge. Norge har alltid hatt et bra tak på sydlige lag, med unntak av Italia og Spania.

Tror sjansen er stor. Danmark regner jeg som den sterkeste utfordreren egentlig.

Lenke til kommentar

Merkverdig at Ikke Harmeet Singh blir tatt ut til landslaget. Drillo må da være nødt til å skjønne at man skal lage et lag for framtiden, da er det ingen hensikt å bruke Ruud og Solli. Norge mangler spillere med tekniske ferdigheter. Virker som BHR har klippekort, hvordan kan Drillo se han på klubblaget når han ikke spiller? Var jo et av kriteriene til Drillo før at man måtte spille fast for å komme på landsen

 

Både Høgli og Ruud er mye bedre enn Singh. Ruud bekler hele høyresiden, og har meget gode offensive kvaliteter i tillegg til det defensive. Ville faktisk prioritert ham før Høgli og.

Lenke til kommentar

 

*snip*

 

Ditt innlegg er litt på kanten her, men kan svare...jeg pleier som oftest å argumentere mitt syn jo. Jeg driver ikke med runking til PVM som du kaller det. Du kan godt skrive jeg istedenfor å generalisere meningen din. Greit at du ikke mener at han er så god, det har du lov til ;)

 

Han kan godt skrive "vi" for min del....

Lenke til kommentar

Merkverdig at Ikke Harmeet Singh blir tatt ut til landslaget. Drillo må da være nødt til å skjønne at man skal lage et lag for framtiden, da er det ingen hensikt å bruke Ruud og Solli. Norge mangler spillere med tekniske ferdigheter. Virker som BHR har klippekort, hvordan kan Drillo se han på klubblaget når han ikke spiller? Var jo et av kriteriene til Drillo før at man måtte spille fast for å komme på landsen

 

Både Høgli og Ruud er mye bedre enn Singh. Ruud bekler hele høyresiden, og har meget gode offensive kvaliteter i tillegg til det defensive. Ville faktisk prioritert ham før Høgli og.

Nå er da Singh strengt tatt sentral midtbane, men spiller på høyresiden fordi doffen spiller sentralt. Hadde vært en mulighet å omskolert Rindaøy til H-back. Langt bedre spiller en Høili

Lenke til kommentar

Ellers sier Mini at Carew kommer til å starte mot Portugal til fordel for Moa. Dumt spør du meg.

 

Diskusjonen burde ikke gå på hvem av de som burde starte, men heller hvorfor man ikke spiller med begge to på topp. Hadde Zlatan og Drogba vært norske hadde vi likevel spilt 4-3-3, eller 4-5-1 som den godeste fjotten av en trener kaller det.

Lenke til kommentar

Moa og Carew utfyller jo hverandre ganske bra da. Moa er kjapp i bakrom, god til å posisjonere seg, og en dreven avslutter. Carew er god feilvendt, god til å stusse / legge opp til medspiller. Ser ikke hvorfor ikke disse kan spille sammen.

 

Hadde det vært Carew & Crouch hadde jeg skjønt hvorfor han ikke vil spille med begge.

Lenke til kommentar

Maken til kjedelig kamp skal man lete etter. Norge nok engang med to sjanser og to mål. Nitrist.

 

Hater Drillofotballen intenst og gleder meg allerede til gamlefar fratrer rollen og slipper Solbakken til.

Kampen var like nitrist som avataren din, han som ødela karrieren til Alf Inge Haaland

 

Du er historieløs i såfall. Haaland måtte legge opp grunnet en skade i det andre benet. Og den kuksugeren fortjente det.

Lenke til kommentar

Maken til kjedelig kamp skal man lete etter. Norge nok engang med to sjanser og to mål. Nitrist.

 

Hater Drillofotballen intenst og gleder meg allerede til gamlefar fratrer rollen og slipper Solbakken til.

Kampen var like nitrist som avataren din, han som ødela karrieren til Alf Inge Haaland

 

Du er historieløs i såfall. Haaland måtte legge opp grunnet en skade i det andre benet. Og den kuksugeren fortjente det.

 

Har han gjort deg noe siden du kaller han kuksuger eller liker du bare å tøffe deg på internett? God damn som jeg hater intarwebz tough guys.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Maken til kjedelig kamp skal man lete etter. Norge nok engang med to sjanser og to mål. Nitrist.

 

Hater Drillofotballen intenst og gleder meg allerede til gamlefar fratrer rollen og slipper Solbakken til.

Kampen var like nitrist som avataren din, han som ødela karrieren til Alf Inge Haaland

 

Du er historieløs i såfall. Haaland måtte legge opp grunnet en skade i det andre benet. Og den kuksugeren fortjente det.

 

Har han gjort deg noe siden du kaller han kuksuger eller liker du bare å tøffe deg på internett? God damn som jeg hater intarwebz tough guys.

 

Ja, jeg liker å tøffe meg på internett. Dumme spørsmål fortjener dumme svar. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Carew er god feilvendt, god til å stusse / legge opp til medspiller. Ser ikke hvorfor ikke disse kan spille sammen.

 

Jeg har ikke sett Carew være god på noe av dette på hvertfall 3 år. Den vendingen til Moa var bedre enn det Carew har prestert i denne perioden til sammen.

Carew bør spille på topp. Moa spiller høyre ving. Byttes med Huseklepp. Han har ikke vist noe som helst det siste året bortsett fra 2 mål mot Frankrike, hvor lange skal han leve på det
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...