Latias Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Island - Norge EM-kvalifisering, kamp 1 03-09-2010 Kl. 21:00 Laugardalsvollur Stadium Vises på: ---------------------------------------------------- I kveld starter for alvor ferden mot europamesterskapet i fotball i Polen og Ukraina 2012, når Norge møter Island til kvalifiseringskamp i Reykjavik fredag kveld. Gruppen er ikke av den aller verste klassen, og Norge vil være ute etter å få en god start. Landslagssjef Egil Olsen garanterer at laget er bedre forberedt nå enn i forrige VM-kvalik, da Norge kun klarte to uavgjort-kamper mot islendingene. - Vi er bedre forberedt nå enn vi var sist, det kan jeg love. Hvorvidt vi er sterkere kan sikkert også diskuteres, men jeg føler at vi har vært såpass solide i flere kamper på rad. Og jeg føler meg trygg på at vi vil prestere bedre enn sist, sier Drillo til NFF før kampen. John Carew blir spart for å stå best mulig rustet til hjemmemøtet med Portugal på tirsdag. Norge har ikke vunnet en kvalikkamp mot fotballillebror Island på 37 år (inkludert de to nevnte kampene i VM-kvaliken sist). Det er en dyster statistikk som skulle tilsi at landslagssjef Drillo helst skulle hatt alle sine beste menn tilgjengelig. Carews fravær betyr et uendret norsk lag for tredje landskamp på rad, med Moa på spissplass og Erik Huseklepp i en høyre kantrolle. For første gang i moderne TV-historie vises en kvalifiseringskamp med det norske herrelandslaget i fotball på en betalingskanal når Canal+ Fotball sender oppgjøret mot Island på Laugardalsvöllur i kveld. Det innebærer at kun abonnenter av Canal+ har muligheten til å se kampen direkte på norsk TV, det dreier seg om i underkant av 300 000 abonnenter på landsbasis. Norges lagoppstilling: Knudsen Høgli - Wæhler - Hangeland - JA Riise Huseklepp - BH Riise - Hauger - Grindheim - Pedersen Abdellaoue Tips: 0-2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kamptråder for landskamper og? Litt for drøyt spør du meg. I alle fall når ingen får sett kampen. 2 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 er det ingen andre plasser en canal+, man får sett kampen, utenom stream? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 er det ingen andre plasser en canal+, man får sett kampen, utenom stream? Har du en gratis stream som funker? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) ............ Endret 3. september 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Så du er sikker på at de funker altså? Litt kjipt om man blir kasta ut sånn som på justintv fordi det er for mange fra landet ditt på streamen. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Så du er sikker på at de funker altså? Litt kjipt om man blir kasta ut sånn som på justintv fordi det er for mange fra landet ditt på streamen. jeg har ikke testet dem som er nå, men det bruker som regel å komme mer streams når det er ca 2 timer til kampstart Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 ok, har aldri sett på stream på landskamper før, men det er vel helt samme prinsipp og like mange streamer? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) tipper 0 - 1 Carew spiller vel ikke har jeg hørt, stemmer det? Isåfall stepper vel Moa inn. Endret 3. september 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kamptråder for landskamper og? Litt for drøyt spør du meg. I alle fall når ingen får sett kampen. I motsetning til? Vi kan ikke akseptere noe mindre enn 3 poeng mot Island, selv om jeg begynner å bli nervøs nå. Typisk at vi skal klare å drite oss ut mot Island. Men så er jeg også evig optimist når det gjelder landslaget, så jeg tipper 1-3 til Norge Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Litt synd at ikke Eiður Guðjohnsen er med i Islands tropp, selvom han kunne vært farlig for Norge. Men jeg holder med begge lag, så jeg er fornøyd uansett hvem som vinner. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Velg Islandsk statleg web-tv! Gå inn på ruv.is trykk på SJONVARPID og PLAY så ser du kampen direkte og gratis. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Er i oslo i dag. Noen som kan anbefale et utested eller eller noe der, hvor man er rimelig sikker man får sett kampen? Endret 3. september 2010 av groenn Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 1-0 Island. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ah, jeg ser Norge U21 nå og skal se på Norge-Island senere idag, alt sammen i min ringe bolig Deilig å ha alle kanaler på prøve. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvor er kamptråden? Kanskje kampen må forøvrig må følges på radio. Det er jo en utrolig opplevelse (NOT). 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Klarte du faktisk å spørre om kamptråden i en kamptråd? 6 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Klarte du faktisk å spørre om kamptråden i en kamptråd? Hva skjedde egentlig nå? Jeg skrev et innlegg i "Tråden om fotball-landslaget". Endret 3. september 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Skal se kampen. Har C+ så det skal gå fint. 2-1 til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå