piplop-97 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 hei! Jeg skal kjøpe ny laptop og lurer på hvilken jeg bør kjøpe. Har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603338 har tenkt på pc til 4-7k. men har du andre forslag bare skriv Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ASLXPTD02234/acer-aspire-5741g-354g Anbefaler den på det sterkeste! Knallgod gaming/skole-pc. Kjøpte den for 3 dager siden og den er helt fantastisk å bruke! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Timeline'rn er bedre egnet til spilling pga. bedre skjermkort. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Søstra mi har en, litt bedre enn den i linken i posten over meg, med 4 kjerner, får 30-40 fps i call of duty 4. HELT ubrukelig om du vil spille på nettet. Den PC*n var riktignok til skolearbeid, og surfing, msn osv, så er nok. Men skal du spille, noe annet enn elma, hadde jeg brukt 6-7k. Har selv Acer Aspire 5920G, som kosta 7100kr i sin tid. Får 50-60-70 fps i cod4, opp og ned. Ikke max grafikk tho..., bortsett fra noen problemer, funker den bra. Med problemer mener jeg at den har vært til repp 2 ganger på ca 2 år. Første heelt i starten pga defekt hovedkort, andre (som er nå), pga at skjermkortet røyk. Den (og de fleste acere=) blir veeldig varme, men har en del krefter, og du vil betale. I og med at du sier du er villig til å gi opptill 7k, vil jeg tro du kan få noe som funker bra. Men, jeg er ikke erfaren med dagens M-teknologi (mobile), så tør ikke gi forslag. *inlegget over det over mitt Endret 3. september 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå