Basic07 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Lenge siden jeg følgte med i hardware verden. I vrimmelen av alle nye teknologier og produkter sliter jeg med å finne det jeg er på jakt etter. Mitt behov: Filserver for: - flac - mp3 (liten mengde) - RAW bildefiler, stor mengde og voksende (backup) - videofiler i opptil HD kvalitet Mulighet å kjøre Squeezebox server Hdmi utgang for tilkobling til mitt TV Kraftig nok til å kjøre HD materiale OS som er stabilt og krever lite vedlikehold Lavt støynivå (ikke super viktig) Liten varme utvikling Liten i fysisk størrelse Relativt billig, maks 3000-4000,- Akkurat nå har jeg Shuttle XS35GT som et alternativ. http://www.shuttle.eu/products/ultra-small/xs35gt/ . Vet ikke om denne er på markedet enda, finner den iallefall ikke i norske butikker. Trenger hjelp fra dere å finne meg en boks som kan fungere for meg. Noen tips? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei. Jeg har også Shuttle XS35gt i kikkerten. Virker midt i blinken for å ha hengende bak tven og streame film. Jeg kontaktet Komplett ang maskinen men de var svært kategoriske i sin avvisning av å ta inn maskina. Ikke godt å si hvem som kan skaffe den her på berget da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå