Gå til innhold

Stort kabinett , til bl.a. X58

Anbefalte innlegg

Heisann. Nå skal jeg straks begynne å bygge meg en ny game-rig, og denne gangen tenkte jeg at jeg skulle ha etlitt større kabinett en sist, da skjermkortene begynner å bli store :) Og at jeg eventuelt kan bruke dette kabinettet ved neste bygging ;)

Hoved kortet jeg lurer på å kjøpe inn er Gigabyte GA-X58A-UD7, X58. Eller en Asus X58.

Skjermkort og psu har jeg ikke bestemt meg for enda.

Har tittet litt rundt men ikke kommet over et godt kabinett enda. Jeg vet heller ikke hva slags kabinett som i utgangspunktet er godt egnet til dette hovedkortet heller.

Noen byggere som kan gi et tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cooler Master HAF 932 og HAF X er store, plass til det meste og utrolig bra kjøling...

Corsair Obsidian 800/700D ser veldig bra ut, store og gode byggeløsninger :)

Det er mine favoritter, ellers har Lian-Li en haug bra kabinetter, men også relativt dyre. Ikke det at de ikke er vært prisen da.

Lenke til kommentar

Unnskyld så masse at jeg stuper inn i denne tråden, men jeg lurer på et nytt kabinett også. Jeg har et CM Storm Sniper, men det blir ikke høyt nok for å sette skjermkort 2 i PCI-E slot 3 på hovedkortet mitt. Så jeg har skulet litt til CM HAF X og Antec Dark Fleet DF-85 kabinett, men er ikke sikker på hvilket av dem jeg skal velge.

Noen som har erfaringer med de to kabinettene??

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en del reviews av begge kabinettene, tro jeg nok at det blir CM HAF X på meg. Virker som det kabinettet er stillere og har litt bedre kjløing enn Antec Dark Fleet DF-85 og dessuten er det litt høyere slik at det blir bedre plass.

Liker også at HAF X har skrueløst design på festing av HDD og DVD spillere slik som Storm Sniper som jeg har nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da var Cooler Master HAF X bestilt, får vel kabinettet på torsdag. Gleder meg til å teste det og se om temperaturene på skjermkortene går litt ned.

Bestill vifte til skjermkortet davel! Kast stock-viften, de er alltid dårlige. Viften kan brukes om igjen på nye skjermkort, men du får også små kjøleribber som klistres til minnebrikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...