The Stig Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Troverdige kilder påstår Borderlands-skaper har plukket opp hansken. Les mer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg ser frem til å stifte bekjentskap med nye strippere monstre i Duke Nukem. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) En miks av Borderland-stilen og Duke Nukem 3D gameplayet hadde vært nydelig. Men, vi får se hva som skjer. Kan jo hende at det bare er en "Valve" overaskelse, at et eller annet spill kommer nå til PS3. Endret 3. september 2010 av Fluesoppen Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tror jeg tar denne nyheten med en stor klype salt forløpig... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Zero Punctuation kom faktisk med en anmeldelse for et par dager siden Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Merker at min interesse for Duke Nuken Forever nærmast har forsvunnet heilt. Eit stort problem når det går så lang tid mellom spela er at det no er heilt andre folk som står bak oppfølgeren. Basert på kva vi har sett tidlegare med andre spel så ender dette opp med at vi får ein middelnådig førstepersons skytespel der hovedpersonen heiter Duke. Trur det skal mykje til for at dei klarer å fange stemmninga og kvalitetane som låg i DN3d. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Stilig med skrivefeil i overskriften som så kopieres av de fleste som svarer i trådene. Nukem, ikke Nuken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er fordi de fleste ikke har vokst opp med den episke Duke Nukem. De vet ikke forskjell mellom riktig og galt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg, i likhet med de fleste andre, kalte også Duke Nukem for noe i retning av "Duknuken" da vi gikk på barneskolen - men de aller fleste bør ha hatt tid til å vokse det av seg nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg kalte han faktisk "Nukem". Det er jo tross alt "Nuke'em"! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det engelske ordspillet var dessverre bortkastet på mitt åtte år gamle jeg. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Stilig med skrivefeil i overskriften som så kopieres av de fleste som svarer i trådene. Nukem, ikke Nuken. Lol! Leste ikke overskriften en gang. Var nok bare en finger som var på villspor der. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Dersom nokon her prøver å indikere at det finnest ein meir korrekt uttale av "Dukenuken3d" og "Tom Braider" så vil eg berre informere om at dere her knuser min barndoms naivitet og uskuld. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Stilig med skrivefeil i overskriften som så kopieres av de fleste som svarer i trådene. Nukem, ikke Nuken. Lol! Leste ikke overskriften en gang. Var nok bare en finger som var på villspor der. Var nok noen overivrige fingre på villspor der ja. Som det sies ovenfor, sies Duke Nuke'em! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Duke 3D tok innersvingen på alt annet på den tiden på så mange måter. Jeg tviler på at den bragden lar seg gjenta, men klarer de å gjenskape den gode gamle følelsen skal jeg si meg fornøyd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Mitt beste minne er å overraske en kompis bakfra med en RPG mens han står og fyrer løs og banner over at min Holo-Duke ikke dør. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hmm? Er det 1. april i dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nei, det er ganske lenge til. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det het da vitterlig Djuk Njukem! Dessuten skrev han jo verdens beste bok: "Why I'm so great!" Husker det var vanskelig å si forskjellen mellom "Doom 2" og "Dune 2" også.... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Virker som at Duke Nukem er bekreftet på PAX. Avventer litt til før pressekonferansen faktisk ruller i gang, men dette virker rimelig genuint Bilde fra blog.pikimal.com. -- Så forresten at noen nevnte dobbeltråder, det er dessverre en kjedelig teknisk feil som oppstår hvis vi må redigere/rette på artikler som allerede er publisert (som i dette tilfellet var en flau skrivefeil i overskriften). Endret 3. september 2010 av The Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg