Bajasboy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Heisann Jeg trenger en ny PSU fordi jeg har en DELL pc. Det er da ingen god grunn vil noen si, men når man ser på det faktum at DELL bare gir deg det absolutt nødvendige så jo. Jeg har bare 4 sata tilkoblinger og skulle gjerne hatt et par molex tilkoblinger også. På hovedkortet har jeg også en 8pin connector, og det er her usikkerheten begynner. Noen som kan finne en psu med 20 - 24 pinns connector og en 8 pinns connector i tilleg men som har flertall molex? Takker for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det du nevner nå er 90% av alle psuer på markedet. Hvor mange watt trenger du? Hvor mange pci-6/8 kontakter? Lenke til kommentar
Bajasboy Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Mja.. jeg trenger ikke mer enn 600w, og det hadde ært greit med en pci 6 (helst to) og en pci 8 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg kikker på http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Str%C3%B8mforsyninger/ATX/500W-699W/OCZ-Z-Series-Silver-str%C3%B8mforsyning-550W-SLI-Ready-Active-PFC,-Silver-80-Plus-39435.aspx for tiden, veldig bra spesifikasjoner. Minuset er at alle sata-powertilkoblingene er på samme kabel da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå