Gjest Anonym Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg lurer på om jeg kan ringe legevakten, og stille spørsmål angående en sykdom jeg har pådratt meg. Er ingenting alvorlig, vil bare høre med en lege. Hvor bør jeg evt ringe? Tar legevakten imot slike henvendelser? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ring fastlege og få satt opp time. Evt om h*n er villig til å snakke der og da på telefon Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er av den typen som ikke går til legen uten at det er høyst nøvdvendig. Ser på legevakten sin hjemmeside at de tilbyr: Rådgivning pr. telefon eller ved oppmøte. Så får vel snakke med dem først! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ser den, og er sånn selv. Men ring legevakten og hør. Kom gjerne med tilbakemelding her på om de faktisk kunne hjelpe over telefon Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det har jeg opplevd som en god erfaring selv Jeg ringte legevakten pga et elveblest utslett på armen. Fikk gode råd om hvordan behandling bør foregå og hva som evnt kan ha forårsaket utslettet. Kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå