Daxt3r Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kva skal instillingane stå på når eg koblar opp ps3'n til min bærbare? Brukar HDMI kabel, men skjedde ingenting sist eg prøvde. Har no bestilt en Toshiba Qosmio X500-135(ANBEFALAST!) og lurer på om det vil være enklare på en skjerm som faktisk støttar full oppløsning. Evt skal vel også lyden stillast inn, kan det meste gjerast på ps3'en, eller skal eg gå inn på "ekstern monitor" greiene? Toshiba Qosmio X500 http://www.advance.no/Item.aspx?id=4745263 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Dette er et umulig prosjekt siden du kun har HDMI-out på PC'en din. HDMI-porten er ment for at du skal kunne koble PC'en til en ekstern skjerm, ikke for at du skal kunne benytte PC'en som monitor for andre eksterne kilder. Sorry mac... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Men - dersom laptop'n din har inngang (ikke utgang) for composite video eller S-video, så kan du få bildet fra PS3 på laptop'en. Ikke like bra som via HDMI dog. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Riktig. Du må ha en HDMI inn port for at dette skal gå. I det siste har noen bærbare begynt å bli utstyrt med HDMI-inn, men dette er langt fra vanlig. Heller ikke på Toshiba'en du lenker til, kan det se ut som. Endret 3. september 2010 av thomit Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Hmm, okai, kjipt då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå