Gå til innhold

[Mage] Ser etter partner(e)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er en mage på servern aszune som ser etter en/noen nye arena partner(e). Er åpen for det meste, men du MÅ kunne / bruke det følgende:

- skype med mic.

- Keybinds på ALT du bruker i en arena match, takler ikke backpeddling.

- god humor og godt humør, orker ikke en som blir rasende hvis vi taper.

- HELST tidligere erfaring. Også være åpen for å finne en 3v3 partner.

Jeg er 2.1k rated med holy paladin i 2v2, og 1.8 i 3v3 med resto shaman. Jeg kan klassen min 95%, og er villig til å lære. Jeg kan komme til din server og faction change, men da skal det IKKE være på vindication eller alliance på emberstorm. Det BØR være på en pvp server, og helst bra population.

Armory : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Chemicalx

Det beste hadde vært alliance på ravencrest eller horde på stormscale.

Kontakt meg på skype, addyb0y, eller msn, leksemm@hot, send meg pm her eller kontakt meg ingame.

Ikke se på win/loss på 2v2 teamet mitt forresten, har KUN brukt det for points.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Link til resten av characters? :) Ting jeg selv mener du kan forbedre:

- Mer resillience

- Mer HASTE, kan gjerne ofre litt SP for haste og bytt ut ene gem i chest. Stamina er bare tull for mage!

- Trinket equipped regner jeg med?

Build og glyphs ser bra ut for arena!

Lykke til med å finne arena-partner :D

Lenke til kommentar

Trodde SP hadde høy prio til du begynner å nærme deg 3k? Å ofre sp for haste når man bare har 2,7k ender jo fort med at man får ned mot 2,5k og det er en relativt stor forskjell på mages med 3k og 2,5k sp...

Jeg er ingen ekspert på temaet, men har en mage som egentlig aldri ble ferdig geara. ligger vel på 2,5-2,6k SP og merker at mine frostbolts treffer for MYE mindre enn det alle andre hitter for...

Om jeg er helt på jordet mottas flame med takk ;)

Lenke til kommentar

Er jo ingen vits med 3k SP om man caster like tregt som olga på 93 fra toten heller :s

Siden du gikk ut fra ytterste ende av skalaen kan jeg snu på den og.. Ingen vits å kaste på halve tiden om du bare hitter for 1/4 av alle andre?

Poenget var vel mer at om han har 600 haste og 2,7k sp er det kanskje bedre å prioritere 3k sp og 600 haste enn 2,5k sp og 800 haste?

Jeg vet forsåvidt ikke, derfor jeg prøvde å foreslå noe samtidig som jeg ønsket en (noen lunde relevant) reaksjon på det. :)

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Frost har såpass dårlig burst utenom Shatter comboer uansett, at haste har en større virkning enn å stacke SP. Det er en grunn til at folk går for haste og ikke SP.

Frost går fpr sp+haste, fire går for sp+crit, og arcane går for sp+hit. Ingen specs går for pure SP, det kommer naturlig fra gear og gems som reckless ametrine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...