Simen1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er på jakt etter ny telefon og ser litt ymse angående videotelefoni. Netcom sier at 3G nett = videotelefoni, men i følge prisguiden er det mange telefoner som støtter 3G og super-3G som likevel ikke støtter videotelefoni. Mange telefoner i prisguiden har ikke spesifisert videotelefoni (hverken ja eller nei-kryss). Finnes det noen enkel oversikt/liste over hvilke telefoner som støtter videotelefoni? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Jeg er på jakt etter ny telefon og ser litt ymse angående videotelefoni. Netcom sier at 3G nett = videotelefoni, men i følge prisguiden er det mange telefoner som støtter 3G og super-3G som likevel ikke støtter videotelefoni. Mange telefoner i prisguiden har ikke spesifisert videotelefoni (hverken ja eller nei-kryss). Finnes det noen enkel oversikt/liste over hvilke telefoner som støtter videotelefoni? vis du går til prisguiden å ser på venstre meny står det funksjoner, trykk på vis alle og ned på listen kommer det opp vidotelefoni EDIT: =2195%281%29"]link Endret 3. september 2010 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Problemet er prisguiden. Med søket ditt får jeg kun opp de som har bekreftet videotelefoni. Mange telefoner har ikke oppført noe på den spesifikasjonen (usikkert om de har). Derfor vil jeg ha en annen liste jeg kan sjekke det mot. f.eks vil jeg vite om Samsung Galaxy S3 har videotelefoni. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 I5800 har ikke videotelefoni. har den det kommer den opp på linken jeg gidde deg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) gidde hva da? Linken din hverken bekrefter eller avkrefter at den har videotelefoni. Det mangler som sagt data på dette i prisguiden. Finn data på det en annen plass. Støtter Samsung Galaxy S videotelefoni? Der mangler også data i prisguiden. Endret 3. september 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå