fredrikrt880 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei! :-) Har en maskin hjemme som kjører Windows XP, på denne maskinen er det koblet til en liten laserskriver som er delt. Denne fungerer fint på 2 av laptopene som blir kjørt siden disse har XP, men jeg har også to til med Vista som ikke det fungerer så bra på. Det varierer litt men jeg har fått opp følgende melding et par ganger: "Serverutskriftskøtjtnesten kjører ikke" o.l. Hva kan være feil? Har testet å deaktivere brannmurer o.l. men til ingen hjelp. Målet mitt er å kunne koble til skriveren som er delt i Windows XP med Vista maskinene også :-) Takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du har ikke en router med printserver som du kunne brukt? Det er ihvertfall et alternativ. Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Last ned helt rett driver fra produsenten av skriveren sin side til Vista, velg Minimumsdriveren for nettverksinnstalasjon hvis du kan velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå