Gå til innhold

Accessories (hva bruker dere)


Abnorm

Anbefalte innlegg

Briller, fordi jeg trenger det. Helst ikke belte for det ser ikke ut, men ofte seler, svart eller rød. Har sydd knapper i alt jeg har av bukser snart.

 

Mansjetter hvis det er french, må passe til slips/skjorte, og helst ikke bråke for mye. Legger noen merke til mansjettknappene, da bråker de for mye ;-)

 

Ikke slipsnål, men alltid slips på jobb. Til nød et halstørkle. Kan bruke max én ring. Og et silketørkle i brystlommen, som ikke skal matche slipset! Men kommentere det.

 

Sixpence når været tillater det, og hansker som passer til skoene, event i kontrast til resten av antrekekt. Ønsker å gå med hatt, men kjenner at der svikter motet. Damn you Kennedy!

 

En eller to knapper i jakkeermet er ukneppet; kjempejålete, men gøy.

 

Klokke som passer til paletten ellers.

 

Noen ganger ser jeg det blir litt for mye, og det har hendt at jeg da har gått hjem og skiftet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Accessories kan fort bli litt mye, derfor er det kanskje bedre å konsentrere seg om å ta selvfølgene og gjøre dem optimale. Kjøp litt finere skinnbelte, litt stiligere sko, bevisste briller (dvs briller som ikke bare er valgt tilfeldig, men som får folk til å legge merke til at du bruker briller og kommenterer positivt til dem), skjerf som pynter opp en ellers streit look, klokke som passer til stilen, den slags.

 

Jeg bruker klokke, briller, belte, skjerf og sko, men ingenting er overflødig. Det er først når det fremstår som unødvendig og slengt på at det blir kjedelig. Tidligere i tråden er det folk som har skrevet at accessories sjeldent ser bra ut på menn, men det er som med sminke på jenter - man bruker riktig mengde og riktig type, så legger man ikke merke til det. Man legger bare merke til at personen er mer attraktiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...