Abnorm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Ønkser å vite hva dere andre bruker av accessories, tenker generelt og ikke bare til daglig bruk. Hører mange sier at klær og accessories er 50/50, så det hadde vært morsomt å vite litt om deres meninger og bruk. Endret 3. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Klokke er det eneste. 50/50 er tull sålenge du ikke regner sko, belte o.l. som accessories. 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Belte regner jeg med, så lenge den er ment som et "smykke" og ikke holde buksen på plass. Hva med hodeplagg, ringer & andre smykker, briller osv. Hadde vært morsomt om noen la ut bilder av hva de hadde / brukte. Selv er jeg ingen storforbuker av tilbehør. Endret 3. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Bruker klokke og belte, en mann trenger/skal ikke ha mer enn det. 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Klokke holder i massevis for meg. Tidligere hadde jeg ikke det engang. 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Dere bruker ikke slips og slipsnål f.eks når dere i selskap eller lignede? Kun belte og klokke? Og ørepynt er gay? Endret 3. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 For tiden bruker jeg bare briller, belte og klokke. Slips bruker jeg også når det er selskap eller lignende, men det faller ikke under kategorien "accessories" hos meg. Og ja, ørepynt er stygt hos 9999/10000 av de jeg ser med det 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) For tiden bruker jeg bare briller, belte og klokke. Slips bruker jeg også når det er selskap eller lignende, men det faller ikke under kategorien "accessories" hos meg. Og ja, ørepynt er stygt hos 9999/10000 av de jeg ser med det Samme her, det er forskjell på festantrekk ol. Da kan vi starte å snakke om mansjettknapper, smoking knapper osv. Jeg tenkte på hverdags ting når jeg leste tråden. Ørepynt er ekkelt. Endret 3. september 2010 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Ingen bærer ringer? Foruten giftering da, om noen skulle være gift her. Selv har jeg en mindre gullring på hånden. Endret 3. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Belte, armbånd( skinn reim) caps. Liker ikke klokke selv om det ser bra ut. Har en gullring, men bruker den sjeldent, lurer på om jeg skal finne den fram igjen. Endret 3. september 2010 av Petter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Syns skjeden ringer ser pent ut. Men det går om det er en familiering, skolering eller en mesterskapsring feks. Giftering går man jo med hvis man er gift, det er jo en selvfølge. 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Slips på fest er fresht, og jeg bruker det så fort anledningen byr seg. Mansjettknapper er også på plass ved dress. Har ved noen få anledninger brukt slipsnål, men gikk bort fra det for en stund siden. Jeg er på ingen måte noe hattemenneske, og synes caps inne er unødvendig, og spesielt lue på denne årstiden. Da lyser det """Badass""" av panna di. Edit: Solbriller på dersom muligheten dyr seg til det Endret 3. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Til finere anledninger (med dress osv.): - Dressklokke - Mansjettknapper - Slips - Lommetørkle Til vanlig: - Klokke - Belte (?) - Skjerf og hansker hvis det kaldt (?) ... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Bruker bling i øret, halskjede og bandana seff og sånn gult armbånd 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Til hverdag bruker jeg bare øredobbler og et belte (for at buksa skal sitte bedre) Men beltet er som regel skjult under genseren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Bruker bling i øret, halskjede og bandana seff og sånn gult armbånd Phett azz, jeg bruker det samme! 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Bruker bling i øret, halskjede og bandana seff og sånn gult armbånd Phett azz, jeg bruker det samme! Er jo helt sjef. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Bruker bling i øret, halskjede og bandana seff og sånn gult armbånd Phett azz, jeg bruker det samme! Er jo helt sjef. Jeg vet! Dette er meg med tilbehøret jeg pleier å bruke: 3 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg bruker briller, belte, smykker, armbånd, mansjettknapper, klokke, ørepynt..... Det meste egentlig. Høres to much ut, men jeg er veldig forsiktig på hva jeg bruker. Bruker til vanlig kun 2 (ganske tynne og forsiktige) sølvarmbånd og et sølvsmykke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Briller (om jeg husker det), klokke og belte (ikke alltid naturligvis). Holder i lange baner. Hadde jeg flyttet til Italia hadde jeg vel dog fått et litt annet syn på bruk av tilbehør. Mansjettknapper blir det dårlig med ettersom jeg ikke har en skjorte med franske mansjetter, av en eller annen merkelig grunn. Hadde jeg hatt det ville jeg nok brukt de vakre, fargerike mansjettknappene fra Paul Smith ........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå