Gå til innhold

Accessories (hva bruker dere)


Abnorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Belte regner jeg med, så lenge den er ment som et "smykke" og ikke holde buksen på plass. :thumbup:

 

Hva med hodeplagg, ringer & andre smykker, briller osv.

 

Hadde vært morsomt om noen la ut bilder av hva de hadde / brukte. Selv er jeg ingen storforbuker av tilbehør.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

For tiden bruker jeg bare briller, belte og klokke. Slips bruker jeg også når det er selskap eller lignende, men det faller ikke under kategorien "accessories" hos meg.

 

Og ja, ørepynt er stygt hos 9999/10000 av de jeg ser med det

Samme her, det er forskjell på festantrekk ol.

Da kan vi starte å snakke om mansjettknapper, smoking knapper osv.

Jeg tenkte på hverdags ting når jeg leste tråden.

 

Ørepynt er ekkelt.

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slips på fest er fresht, og jeg bruker det så fort anledningen byr seg. Mansjettknapper er også på plass ved dress. Har ved noen få anledninger brukt slipsnål, men gikk bort fra det for en stund siden. Jeg er på ingen måte noe hattemenneske, og synes caps inne er unødvendig, og spesielt lue på denne årstiden. Da lyser det """Badass""" av panna di.

 

Edit: Solbriller på dersom muligheten dyr seg til det :)

Endret av Haageen
Lenke til kommentar

Briller (om jeg husker det), klokke og belte (ikke alltid naturligvis). Holder i lange baner. Hadde jeg flyttet til Italia hadde jeg vel dog fått et litt annet syn på bruk av tilbehør.

Mansjettknapper blir det dårlig med ettersom jeg ikke har en skjorte med franske mansjetter, av en eller annen merkelig grunn. Hadde jeg hatt det ville jeg nok brukt de vakre, fargerike mansjettknappene fra Paul Smith ........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...