Gå til innhold

Er det nye Overklokking.no designet ferdig?

Anbefalte innlegg

Jeg har (som de fleste) fått med meg at overklokking.no har/hadde en designkonkurranse på gang. Er den snart ferdig? Kan man fortsatt sende inn bidrag? Hvis konkurransen er ferdig, kan vi (brukere) få se på det nye designet, evt. gi våre synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Well - forslagene er kommet inn, og vi jobber med det. Det er en tidkrevende prosess - og tid er noe vi har veldig lite til overs nå for tiden. Jeg prioriterer en del andre ting foran design, men jeg garanterer at nytt design skal komme i løpet av året. Helst før enn siden. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
jeg synes nå det som er nå er fint men det er jo min mening

Det er ikke noe galt med det gamle, hovedgrunnen jeg kan tenke meg er at de vil ha et design som passer inn i hw nettverket, dvs. 4 kolonner osv.

Lenke til kommentar
Dersom noen har et bidrag å komme med, skal vi mer enn gjerne ta en titt på det. Men da må det være en ferdig side, ikke bare en Photoshop-fil.

Så dere har altså ikke bestemt dere for et design? Jeg har tolket det slik at dere allerede var ferdige...

Lenke til kommentar
Dersom noen har et bidrag å komme med, skal vi mer enn gjerne ta en titt på det. Men da må det være en ferdig side, ikke bare en Photoshop-fil.

Så dere har altså ikke bestemt dere for et design? Jeg har tolket det slik at dere allerede var ferdige...

Nå leser du veldig mye mellom linjene. Vi har på sett og vis bestemt oss for hvilket design som var det beste, men det var ikke 100% slik vi ønsket det. Så om noen har et godt forslag, er det bare å si fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...