Gjest Espen Snare Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 I disse tider er det mye som blir definert som forbud men hvem kan si m rette at jeg mener prostitusjon når jeg ønsker å være en tilfeldig ensom persons kavaler eller besøkende for en kveld for gleden i å berike en av mange ensliges liv pr.dags dato.Det er kun slik en lett kan på en diskret måte uten personlig å måtte avvise videre kontakt etablere fast bekjentskap og nye venner uten å bli bindende eller et grøss og gru aspekt hvis jeg ikke liker vedkommende.Jeg vet hva som er min realitet skal jeg bli kjent m folk og bryte mitt ensomme kjedelige livsmønster og øke menneskekjenner innsikten min så må jeg gå for eskorterollen det er en sosial rolle som også stedfester en posisjon i meg som person som attraktiv og karismatisk altså en flere kan like å møte og gjøre noe sammens med for kvelden.Jeg møter mann som kvinne i alle aldre.Er det noen som kan foreslå et nettsted eller møtested for dette?Hilsen frisinnet søker 1978 modell Lenke til kommentar
Warz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Å være prostituert er lovlig i Norge, så du kan jo lage din egen nettside. Muligens finne en host et annet sted i verden slik at de ikke blir tiltalt for hallilkvirksomhet. Må innrømme at jeg synes dette er en merkelig løsning på ensomhet, uansett, dersom du heller vil bruke noe ferdig greier tipper jeg du finner litt her : http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&hs=CPv&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&q=eskorte&btnG=S%C3%B8k&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Legger merke til at det kun er 2 mannlige eskorter VS 169 kvinnlige (på første resultatet der), høres jo ganske gunstig ut med tanke på konkurranse. Men mulig etterspørselen er ganske mye lavere. Uansett, det kunne jo være interessant å høre hva timeslønnen er for en mannlig prostituert og litt hvordan yrket oppleves sånn generelt så ta gjerne å oppdatert denne topic med litt info når du er i gang! Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Mener å ha fått med meg at det ikke lenger er lov å selge sex heller? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Selge sex kan man, men det er ulovlig å kjøpe sex. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Mener å ha fått med meg at det ikke lenger er lov å selge sex heller? er lov og selge men ikke kjøpe åssen er utseende på de damene som kjøper? Endret 16. oktober 2010 av yavel Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er sikkert samme utseende som på de menna som kjøper, tviler på at det er modeller for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg