Peppep Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg finner det rett og slett ikke ut. Hvordan setter man passord på vanlige mapper i windows XP? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Dette er vel ikke mulig uten et tredjeparts program tror jeg. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Det du KAN gjøre uten tredjeparts programvare, er å ordne det slik at andre brukere, må oppgi passord for å åpne mapper. Dette gjelder selvfølgelig kun når de er logget på med et annet brukernavn enn deg. Søk litt i forumet for en oppskrift... Sikkert blitt tatt opp før.... Lenke til kommentar
redface Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei! Det du kan gjøre er å sette rettigheter på mappene. Den og den brukeren kan gå i den mappa osv. Har du mange brukere på maskinen så lager du bare forskjellige grupper og gir de adgang Enkelt & Greit skulle jeg tro. Ellers er allroundsvaret her på forumet; GOOGLE! Der finner du svar på det meste... Ellers kan det kanskje være en ide å gå på microsoft sine hjemmesider og søke litt Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvis du har en egen bruker kan du høyreklikke på mappen og velge 'deling og sikkerhet' og merk av før 'gjør denne mappen privat' Dette går bare hvis den ikke ligger i en mappe som allerede er gjort privat, men siden du ikke visste om dette skal nok det gå bra. Når dette er gjort kan man bare gå inn i de mappene fra din bruker (som du selvfølgelig har passordbeskyttet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå