Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Livredd for å miste dama

Gjest engstelig

Anbefalte innlegg

Gjest engstelig

God kveld/natt godt folk!

Har vært sammen med ei jente i 4 måneder nå cirka, og livet har aldri vært bedre. Hun er helt fantastisk! Jeg finner absolutt ingen negative sider ved henne! Hun er nydelig, omtenksom, utrolig sjarmerende og ufattelig søt. I kveld føler jeg i ettertid at jeg maste litt vel mye på henne, fordi hun sa hun hadde mye å tenke på, men ville ikke si hva det var. Hun kunne i det minste garantere at det ikke hadde noe med forholdet vårt å gjøre. Jeg maste videre, og etterpå virket hun ganske sur når jeg snakket med henne i telefonen. Prøvde å sende en nattamelding, men fikk aldri noe svar.

Jeg kjenner jeg nesten får panikk! Jeg elsker denne jenta mer enn noe annet i verden! Mister jeg henne, vet jeg faktisk ikke hva som kommer til å skje med meg. Jeg tør faktisk ikke tenke på det!

Kort fortalt; jeg trenger å beroliges, og jeg trenger noen trøstende ord :) Vi har aldri vært uenige før, så jeg blir ganske satt ut og dritnervøs når hun plutselig virker sur. Jenta betyr alt for meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest engstelig

Ingenting galt, heldigvis :) Alt er like fantastisk som det pleier ;) Underernært på søvn for tida, så jeg har nok blitt bekymret uten grunn :) Hun må nå få lov til å tenke litt i fred også :) Uansett, jeg får heldigvis beholde henne, takk Gud! :) Tråden er løst, og kan slettes ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...