Gå til innhold

Anbefalinger av Spenningserie / Action serie


Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha anbefalt noen nye TV serier til meg selv. Jeg liker serier som har en del sammenheng i Episodene, men trenger ikke å være full sammenheng slik som Prison Break og Dexter, men jeg liker det godt. Chuck for eksempel liker jeg veldig godt og det er bare delvis sammenheng i hver episode.

 

Det postes sikkert mange slike tråder, men har ikke tid å lese meg opp så mye nå.

 

Favoritt seriene mine er:

-Dexter

-Chuck

-The Big Bang Theory

-Scrubs

-Jericho

 

Har også sett (og likte):

-Lost

-Heroes

-Prison Break

-Modern Family

-Twin Peaks

-Firefly

-Glee

-HIMYM

-Two and a half men

 

Alle forslag er velkommen, skriv gjerne kort om serien og hvilken film/serie den kan minne om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er 24 essensielt. Hvis du ikke biter av deg både negler og fingre i ren spenning under sesong 5 vil du neppe gjøre det noe annet sted, og er vel den serien som er nærmest actionfilmene rent teknisk (med unntak av HBO's krigseposer så klart). Battelstar Galactica har også noen ekstremt nervepirrende episoder hvor man hopper i godstolen av rent adrenalin.

Lenke til kommentar

Burn Notice og The Shield kan eg også anbefale, men eg ville Begynnt med 24 viss du ikkje har sett det. Veldi spennende serie.

 

EDIT: The unit er også ein serie eg berre ikkje klarte å legge fra meg når eg begynnte, veldi synd the ikkje blei meir enn fire sesonger.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...