Mr.SS Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hei, Jeg og mine venner driver og oppretter en blogg kalt Rostrum Norwegium. Linken til denne siden er her: Rostrum Norwegium Jeg er egentlig ganske fornøyd med hvordan jeg har fått det til, men hvordan får jeg endret "Read more"-knappen som møter en leser med en gang til Les mer f.eks.? Jeg vil også endre på selve posten der det står "Posted by xx on sept 2, 2010 in Ulikt | 1 comment" til norsk. I tillegg til der det står comments. Takker på forhånd for all hjelp Mvh, Sigurd Endret 3. september 2010 av Mr.SS Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 En lenke til hvordan endre språk til norsk bokmål: http://nb.wordpress.org/ (usikker på om alt i din theme vil bli oversatt) Eventuelt så kan du endre tekst på <!--more--> tag'en i html-view i editoren til f.eks <!--more Les mer --> Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Det fungerte flott! : ) Eneste som mangler er å finne hvor jeg kan redigere 'Home'-linken Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Hvis du bruker meny-funksjonen, så kan du lett endre på Home linken slik: Utseende -> Menyer. I menyen du lagde er det en liste hvor blant annet Home ligger. Du kan endre teksten ved å trykke på pilned-ikonet til høyre på den. Navigasjonsmerke-teksten kan du bytte til f.eks Hjem eller Forsiden eller hvasomhelst Endret 7. september 2010 av FuLu Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Skjønner tankegangen og funksjonen, men denne home-linken er generert utifra en submeny rett over en artikkel. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Å, hmm.. er det en plugin som lager den submeny? I såfall må du kanskje endre kode direkte i plugin eller om den har en parameter til funksjonen som generere den submenyen. Endret 7. september 2010 av FuLu Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Jeg gikk inn manuelt i .cssen, og fikk endret så å si alt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå